Denk dat het gewoon een heel goede plek is voor Bob om aan te kondigen waar en wanneer we onze oude kranten kunnen inleveren 
Voor supporters die erg opgewonden worden van sterren op hun shirt is er ook een plek op internet![]()
Alsof dat een criterium zou moeten zijn. Daar hebben we kijkcijfers voor. Dit gaat om sportieve resultaten en hoe geweldig het ook is dat Excelsior gepromoveerd is een 3e plaats in de competitie komt feitelijk niet in de buurt van een topprestatie. Dat is een kampioenschap van wat wel degelijk een grote sport is wel.maar niemand kijkt naar honkbal. als er een rotterdamse korfbalploeg is die wereldkampioen wordt zal daar ook niemand om malen.
Ik begrijp dat Binnenland de afgelopen 20 jaar 15 keer kampioen is geweest en aan de Europese top staat al vele jaren. En dat daar een grote hoeveelheid spelers vandaan komen die in buitenlandse competities spelen? En die met het Nederlands team ook regelmatig Europees kampioen worden en nr. 5 staan op de wereldranglijst. Dat Binnenland toch?Het gaat natuurlijk niet enkel om een soort puntensysteem waarbij geldt dat elke gewonnen titel een paar punten is en wie de meeste heeft automatisch wint. Overigens als het louter zou draaien om gewonnen titels dan zijn de prestaties van Binnenland natuurlijk nog wel een stukje hoger aan te slaan dan die van Neptunus.
Dat heeft eerder met taaldevaluatie te maken. De benaming carrière-prijs klopt dan weer wel, zie het door jou zelf aangehaalde voorbeeld. Een oeuvre kan je alleen nalaten als er iets tastbaars is, boeken, kunstwerken of gebouwen bijvoorbeeld. Maar in sport kan het volgens de definitie niet. Dat het zo genoemd wordt is dan misschien zo maar kloppen doet het dan weer niet.Rintje Ritsma heeft er zojuist een gewonnen "voor zijn hele sportieve loopbaan", genaamd de Fanny Blankers-Koen Carrièreprijs. Zo ongebruikelijk is dat blijkbaar niet in de sport.
Dat is toch niet zo raar. Zijn carrière kan nu tenminste in perspectief geplaatst worden. Een carrière-prijs zou altijd na afloop van een carrière gegeven moeten worden wat mij betreft.wel opmerkelijk, jaren na zijn stoppen als schaatser.
bron: Helden OnlineDe gouden hockeysters moesten het bij de verkiezing Sportploeg van het Jaar van NOC*NSF afleggen tegen de voetballers, die derde werden bij het WK. “Ik vind het onterecht dat we niet hebben gewonnen,” zegt Kim Lammers tegen Helden Online. De spits zwaaide na het winnen van de wereldtitel in Den Haag af als international. “Aan de andere kant merkte je in het verleden dat voetballers eigenlijk nooit naar het sportgala gingen omdat ze toch nooit wonnen. Ze hadden ook hun eigen voetbalgala, het is voor hen – en zeker voor Arjen Robben die het vorig jaar ook verdiende om Sportman van het Jaar te worden – leuk dat ze nu wel winnen. Daar komt bij dat ik deze zomer bij het WK voetbal net zo hard mee stond te juichen. Na afloop van het gala ontmoette ik Louis van Gaal en heb ik hem een hand gegeven en gefeliciteerd met zijn prijzen (beste coach en beste sportploeg van het jaar). Hij vertelde dat hij het onterecht vond dat zijn ploeg had gewonnen. Mondiaal is het een heel grote prestatie, maar het blijft raar dat een bronzen plak het wint van een gouden medaille.”