SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 606 Posts
Nou, bij deze dan een 1e nuttig bijdrage: ;)

http://www.sbvexcelsior.nl/home/

Tweede oefenwedstrijd tegen Zeeuwse Selectie

vrijdag 11 juli 2014

Excelsior speelt morgenmiddag de tweede oefenwedstrijd van deze voorbereiding in Zeeland. Om half vijf trappen de Kralingers af voor het duel tegen de Zeeuwse Selectie. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Boenze Boogerd aan de Chezeeweg 37 in Wemeldinge. Volwassenen betalen 5 euro entree, kinderen tot 12 jaar 2 euro.

Verdere wedstrijdprogramma voorbereiding:

Dinsdag 15 juli, 19.30 uur

Tubantia – Excelsior

Sportpark De Bijenkorf, Hengelo

Zaterdag 19 juli, 15.00 uur

Go Ahead Eagles – Excelsior

Sportcomplex De Woldermarck, Terwolde

Zaterdag 26 juli, 19.00 uur

Excelsior – Roda JC

Sportpark De Bongerd, Barendrecht

Zaterdag 2 augustus, 14.00 uur

Telstar – Excelsior

Tata Steel Stadion, Velsen-IJmuiden
See less See more
Uiteraard heb ik een seizoenkaart aangeschaft. Als de trainert tot bezinning komt en betonvoetbal Hollandsche School gaat spelen, lijkt Europees voetbal me een prima streven :cheers:
kijk, ik houd wel van een beetje ambitie. ;)
Wat jij wil joh. Ik zou het dan meer gewoon 'Het Kasteel' noemen....

Maar misschien moeten we maar de regel aanhouden dat je pas recht hebt op je eigen café als je eredivisie speelt.
Of dat er op z'n minst forummers in geintersseerd zijn. Ik ken geen Spartanen op het HHF. ;)
^^ Het geklungel achterin (vooral de keeper) is idd aandoenlijk.
Waarschijnlijk weer een flauwe grap?

Megavlag Excelsior gestolen
01-09-2014 | 12:11

De megavlag van Excelsior is gestolen. De enorme supportersvlag van twintig bij zeven meter is al vier jaar een bekend beeld bij uit- en thuiswedstrijden van de Rotterdamse voetbalclub.

De vlag is nu anderhalve week zoek. Dieven knipten het hek van het stadion door en namen de vlag mee die op de tribune lag. De diefstal van de supervlag is gefilmd door camera's in en rond het stadion van Excelsior in Kralingen. Naast de vlag is niets gestolen.
..
http://www.rijnmond.nl/nieuws/01-09-2014/megavlag-excelsior-gestolen
See less See more
Excelsior blijft er wel in denk ik. PSV is idd de favoriet voor de titel.
^^ Daar komt het cru gezegd wel op neer. ben wel benieuwd uit wie die 'vakjury' dan wel bestond. :|
Rintje Ritsma heeft er zojuist een gewonnen "voor zijn hele sportieve loopbaan", genaamd de Fanny Blankers-Koen Carrièreprijs. Zo ongebruikelijk is dat blijkbaar niet in de sport.
wel opmerkelijk, jaren na zijn stoppen als schaatser.
Zit het ook niet een beetje in het overtreffen van jezelf en van de verwachtingen?
Het dameshockeyteam heeft (net als Neptunus) bijna een abonnement op het kampioenschap.
Iedereen dacht dat het nationale voetbalteam na de groepsronde al weer thuis zou zijn.

Blijft hoe dan ook appels met peren vergelijken. Kies dan een sporter/team van het jaar binnen de sport.
See less See more
Goed gespeeld tegen ajax, maar helaas geen punten.
Alles wat tactisch fout ging tegen Feyenoord - teveel ruimte weggegeven op het middenveld, geen druk naar voren, weinig corrigerend optreden - was nu prima in orde en er werd als een hecht team gespeeld. Invallers Gouriye (uitstekende solo-acties), Mattheij (veel omzichtiger en degelijker als opruimer dan Van Diermen) en Bovenberg (eindelijk verdedigend weer onverzettelijk) speelden voortreffelijk. Excelsior had legio uitgespeelde kansen, Ajax had er geen enkele. De enige Ajacied die goed speelde was, zoals meestal, Schone. Veltman ging weer meermaals de mist in. Waren de gelijke spelen tegen Dordrecht en Cambuur al teleurstellend, een gelijkspel had hier de verhoudingen totaal niet weergegeven.
Je hoeft dan ook niemand te motiveren voor een wedstrijd tegen Ajax. bij 0-0 kregen ze idd een paar grote kansen. Jammer dat die niet benut werden.
See less See more
1 - 20 of 606 Posts