SkyscraperCity Forum banner
21 - 40 of 606 Posts
Domper?

Ik kijk juist enorm uit naar het komende seizoen. De Jupiler League Play-Offs waren minstens zo leuk als dat hele WK voetbal :cheers:

En je moet niet kijken hoor, je mag. En je mag ook naar HCR - Kampong als je dat leuker vindt ;)

Dat is de juiste instelling! :cheers:
See less See more
G
^^Ik heb 'm ook binnen :pepper:
G
Wie weet staat Excelsior zoals een aantal jaar terug na de eerste paar wedstrijden wel opeens bovenaan :D.

Dit is toch wel een enorme domper zeg, van het voetbalfeest dat het WK was weer naar wedstrijden als Excelsior-GAE moeten gaan kijken... Weer 4 jaar wachten om een kans te krijgen op die felbegeerde eerste ster. Dat EK over 2 jaar krijg je toch geen ster o.i.d. van op je shirt.
Voor een SP-sympathisant sla je weer behoorlijk elitaire en nationalistische taal uit :nono:
See less See more
Weer 4 jaar wachten om een kans te krijgen op die felbegeerde eerste ster.
Voor supporters die erg opgewonden worden van sterren op hun shirt is er ook een plek op internet ;)

^^Ik heb 'm ook binnen :pepper:
Van Persie tribune neem ik aan? :D :D
See less See more
Voor supporters die erg opgewonden worden van sterren op hun shirt is er ook een plek op internet ;)

Van Persie tribune neem ik aan? :D :D
^^
Ik heb alleen mijn Feyenoord SCC binnen, maar toen ik de speeldata zag bleek dat werkelijk elke weekend andere club thuis speelt.
Misschien doe ik dan toch ook nog mee met een SCC op de Van Persie tribune.
See less See more
Bob, jij zit toch op de Sjaak Polak tribune?
En dan belt zomaar opeens niemand minder dan Rick Kruys om je te bedanken voor de steun afgelopen seizoen en de aanschaf van de seizoenkaart voor komend seizoen.

#excelsiorfamilie

:eek:kay:
  • Like
Reactions: 1
G
^^En die geeft je ook nog een kaartje gratis voor Excelsior - Go Ahead! :cheers:
G
Excelsior heeft zich versterkt met Ninos Gouriye. De aanvaller wordt door de kersverse eredivisionist voor één jaar gehuurd van ADO Den Haag, waar hij nog tot 2015 onder contract staat. Gouriye doorliep de jeugdopleiding bij FC Twente. In 2011 debuteerde hij in de eredivisie. Via Heracles Almelo kwam hij vorig jaar bij ADO Den Haag terecht.

Bij die club maakte hij een wisselvallig seizoen door. Algemeen directeur Ferry de Haan ziet Gouriye als versterking voor de voorhoede. "We waren nog op zoek naar een multifuntionele aanvaller. Gouriye heeft scorend vermogen en we hopen dat dit zich gaat uiten bij Excelsior," aldus De Haan op de officiele website van de Kralingers.
See less See more
^^ Zolang het oefenwedstrijden betreft is dat nog niet zo erg. In de competitie tellen de resultaten pas echt. ;)
Het eerste punt is binnen :)

Laatste keer dat Excelsior een punt overhield aan de openingswedstrijd in de eredivisie was in 1984.
G
^^ Zonde van die blunder van Deckers. Dat nieuwe linksbuitentje Van Mieghem kan aardig rennen, lijkt me goed bruikbaar voor reactievoetbal als'ie de ruimte krijgt.
^^ Sowieso een goed debuut van de beide promovendi uit de regio Rijnmond. Excelsior had kunnen winnen bij NAC, en FC Dordrecht neemt zelfs de punten mee uit het Abe Lenstra Stadion. Erg leuk. Nu nog Feyenoord en Sparta en de regionale betaald voetbalclubs zouden een fraaie start in het nieuwe seizoen maken.
See less See more
Excelsior is Feyenoord voorbij. :)
G
Prima scheidsrechtertje :cheers:, ik had nog nooit van 'm gehoord en z'n naam is me alweer ontschoten.

Misschien moet Excelsior zich toch maar eens op een ander keepertje orienteren. Deckers met z'n kekke outfit en felgele schoenen kan dit niveau niet aan.
^^ Het geklungel achterin (vooral de keeper) is idd aandoenlijk.
G
Excelsior is nog druk op zoek naar een extra doelman, maar zal in ieder geval geen gebruik maken van Khalid Sinouh. Trainer Marinus Dijkhuizen gaf zondagavond in het programma FC Rijnmond duidelijk te kennen geen interesse te hebben in de ervaren goalie, hetgeen een reactie uitlokte bij de routinier.

"Ik vind Sinouh geen goede keeper", zei Dijkhuizen, die verder ook nog de namen van Jeroen Verhoeven en Paul van der Helm besprak. Sinouh reageerde via Twitter op de uitspraak van de Excelsior-coach: "Heeft ie goed gezien en ik vind dat hij nog net zo intelligent is dat ie als voetballer was!"

Overigens wil Excelsior naast een keeper ook graag een middenvelder hebben. Toni Varela, die momenteel uitkomt voor het Griekse Levadiakos, is een van de veelgehoorde namen.
See less See more
21 - 40 of 606 Posts