^^ Volgens mij was er wel wat schade links en rechts na de 3-3, want er buitelden heel wat mensen een paar rijen naar beneden. Zelf kwam ik 3 rijen lager terecht. De ME sloeg na afloop de sukkeltjes van ADO gelukkig snel weg bij het vak, want die waren niet bepaald van plan om ons te feliciteren...
"Tot nu toe is alleen bekend dat Excelsior een intentie-overeenkomst heeft getekend met een ontwikkel- en bouwteam van drie partijen (Cordeel, Stebru en Impact Vastgoed) en dat de bezoekerscapaciteit in het huidige stadion na de verbouwing hiermee zal stijgen van 4300 naar circa 6500 plaatsen. Maar het moet wel een multifunctioneel gebouw worden waar wonen, sport, bewegen, ontmoeten en gezondheid samenkomen.
Architect MoederscheimMoonen is de ontwikkelaar van het nieuwe stadion (annex woningbouw), waarvoor de oud Excelsior-trainers Thijs Libregts en Rob Jacobs zich naar verluidt al als potentiële bewoners hebben aangemeld."
Een nieuwsbericht in de categorie ‘Hoe is het met de kleine teen van de oom van de grasmeester van De Kuip?’ 0,0 nieuwswaarde en wat er staat is onjuist. Een architect die ontwikkelaar zou spelen van het stadion...
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!