SkyscraperCity banner
1 - 20 of 74 Posts

·
Banned
565 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Proposo solemnement nomenar gohcan i david_jim foraires honorífics pel seu desinteressat i sincer cultiu de la llengua catalana.

Donem-los la Creu de Santa Agbar en reconeixement a l'abnegada labor realitzada!!!

:master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master:

Ah, hi ha algú que ens comprèn més enllà dels Monegres... :cry:

·
Registered
3,151 Posts
jo fins a què no m'aprenguen la variant valenciana, no hay homenaje que valga :tongue:

pd: no mos fareu catalans! :D :D

·
Registered
3,151 Posts
jeros said:
xDDD Dintre poquet ja et consideraràs de Finlandia! Com va per allà?
molt bé Jeros! afortunadament (o malauradament, no sabria què dir-te), ja em queda poc per tornar a ca Rita :D

·
Catalucía - Andalunya
1,772 Posts
M'alegro, encara m'enrecordo del teu post d'acomiadament, i bé, no ha sigut (afortunadament) tant fort :) jo pensava que no podries pràcticament postejar!

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,370 Posts
Jordi Berlín said:
Ai... Ja ho he canviat, però el títol no puc tocar-lo...

Si algun 'moderator' tingués l'amabilitat...
Ja m'encarrego jo...
;)

·
Merendando Galletas
2,569 Posts
La veritat és que es tracta d'una actitud digna d'agrair :)

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,370 Posts
Sky said:
El DavoR vol fer de moderador en funcions. :D
FET!!
Calculo que en una hora el títol serà arreglat.
:D

@Gohqui i david_jim:
SOU COLLONUTS!!
Poseu fotoooooooooooooooooooooooooooooooooo...
:wink2:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,370 Posts
¡YASTÁ cambiao!
Leedlo.
;)

1 - 20 of 74 Posts