I like the second one.
De har jo vedtatt traseen rundt Vippetangen i bystyret!^^Jeg vet ikke mer om forslagene enn det som står i folderen, utstillingen på DogA er en ypperlig anledning til å få vite mer om prosjektene. I utgangspunktet vil jeg anta at fjordbyvedtaket og fjordtrikken ligger til grunn, men på tegningene er det jo bare "Moderat" som har den med. Personlig ser jeg behovet for å ha en trikkelinje som både avlaster nordre og søndre kollektivstreng, og utvider sentrum, men jeg tror ikke politikerne vil klare å forsvare å bruke så mye penger på en trikkelinje til et forholdsvis folketomt område, når så mange andre langt mer presserende prosjekter står i kø for finanisering.
Sorry to the people who disagree with me here, but Erling Dokk Holm must be completely retarded to think that we should cover up Akershus Festning just to get more residences.
The problem, and I have expressed this opinion before, is the military holding their sweaty fingers on the best location downtown Oslo. They should move out! Let people move in!Now all they need to do is bite the bullet and start using the buildings around akershus festning more viably - it's like a ghost town, that area around festningsplassen and the forsvarsdepartmentet. I could see that building in grev wedels plass becoming an amazing luxury hotel![]()