SkyscraperCity Forum banner

Floriade 2012: Wereld Tuinbouw Expo, Venlo

2499 Views 9 Replies 9 Participants Last post by  Almere-Fanboy
Beste Forumleden,

Hieronder een impressie van de Floriade 2012: de Wereld Tuinbouw Expo in Venlo. Echt de moeite waard om eens langs te gaan!
Voor meer informatie zie: www.floriade.nl

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

[11]

[12]

[13]

[14]

[15]

[16]

[17]

[18]

[19]

[20]

[21]

[22]

[23]

[24]

[25]

[26]

[27]

[28]

[29]

[30]

[31]

[32]

[33]

[34]

[35]

[36]
See less See more
36
1 - 10 of 10 Posts
Mooie kleurrijke fotoreportage! Misschien moet ik daar toch maar eens een kijkje gaan nemen deze zomer :)
Leuk! Ben net thuis na mijn bezoek aan de Floriade vandaag.

Leuk dagje uit.

Foto's volgen binnenkort :)
Nice foto's. Ik kan er ook gratis naar toe. Weet nog niet of ik ga.
Je hebt er een goede dag ervoor uitgezocht.
Ik had wel gehoord dat de Floriade er is, maar er nog niet aan gedacht om te gaan. Na het zien van de foto's ga ik er toch over nadenken.
Foto 3 en 8 zijn de favo's.
Mooie om te zien. Zijn die kunstwerken die voor Floriade 2012 zijn gebouwd permanent? Weet je dat toevallig?
Mooie om te zien. Zijn die kunstwerken die voor Floriade 2012 zijn gebouwd permanent? Weet je dat toevallig?
De vaste gebouwen meen ik wel, zoals het hoge witte gebouw op de eerste foto en villa flora of foto 23. Voor die gebouwen is de bestemming al bepaald. Als ik mij goed herinner, kun je daarover meer info vinden op de site van de floriade. De kabelbaan staat er tijdelijk.
See less See more
Is die strand tent niet dat oude stadsstrand gebouw uit Rotterdam?

Leuke serie, maar het lijkt mij te suf om zelf te bezoeken.
Leuke fotoserie. Mijn ouders zijn twee maanden geleden geweest en toen stond nog niet alles in bloei. Mooi om te zien dat het er nu zo groen bij ligt. Ik ben zelf ook nog van plan om een keer te gaan, maar dan moet ik van tevoren eerst eens uitzoeken wat ik wil zien. Je moet namelijk heel wat af wandelen wil je alles op één dag willen zien.
See less See more
Leuke serie, maar het lijkt mij te suf om zelf te bezoeken.
Haha, dat is precies wat ik dacht. Ik vind het persoonlijk niet veel spannender dan het locale stadspark, want je moet er echt voor de planten komen natuurlijk.

Misschien dat als de Floriade in 2022 in Almere komt ik dan is een bezoekje breng.
See less See more
1 - 10 of 10 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.