SkyscraperCity banner
1 - 15 of 15 Posts

·
Banned
1,129 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Fortaleza is de hoofdstad van de deelstaat Ceará in het noordoosten van Brazilië. De stad bevindt zich aan de kust van de Atlantische Oceaan. De stad herbergt een bevolking van meer dan 2,5 miljoen. De stad is in 1649 opgericht als Fort Schoonenborch door de Nederlandse WIC. Nadat de Portugezen het veroverden werd het hernoemd tot Forte de Nossa Senhora da Assunção.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fortaleza_(gemeente)

·
Registered
5,750 Posts
Ja ik vraag me alleen af of degene die deze fotothread heeft geplaatst de foto's zelf ook daadwerkelijk heeft gemaakt. Zie verschillende namen op de foto's staan of ze ontbreken volledig. Ik dacht dat het de bedoeling was om hier threads te openen met foto's die je zelf had gemaakt (ongeacht of de kwaliteit van de foto's goed of slecht is)

·
Member
4,559 Posts
Nou deze spam-post kan verwijderd worden. Het lijkt mij niet de bedoeling om bij elkaar geraapte foto's te posten en al helemaal niet om telkens één of enkele foto's te posten alleen maar om te zorgen dat de post weer bovenaan staat. Het internationale fotoforum is al helemaal vervuild door die gekkigheid.

·
Moderator
16,915 Posts
:goodnight

1 - 15 of 15 Posts