Skyscraper City Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Images of cityscapes
286 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Alle foto's: 2004/2005. U-Bahn Golden Oldies en Left-Overs uit het archief.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

·
Registered
1,367 Posts
Mooie platen. Mijn verlangen naar Berlijn leeft op :)
Eberswalderstraße was vorige zomervakantie mijn "thuisstation" (we zaten er om de hoek in een hostel)

·
Bike It!
22,249 Posts
Knappe foto's. Je weet de sfeer prachtig in beeld te brengen.
Die treinstellen zijn trouwens leuke, ouderwetse dingen.

·
-
3,632 Posts
Het is net als of ik er zelf bij ben. Op de een of andere manier kan ik het gewoon ruiken en voelen. Foto 4 vind ik erg mooi. Ja, ik moet dringend terug naar Berlijn.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Het is net als of ik er zelf bij ben. Op de een of andere manier kan ik het gewoon ruiken en voelen. Foto 4 vind ik erg mooi. Ja, ik moet dringend terug naar Berlijn.
Eens. :yes: Prachtige reportage!

·
Registered
1,881 Posts
Mooie serie. Het geweldigst vind ik foto 8, waar je de verschillende bewegingen zo duidelijk kunt zien. Uitstappende mensen zijn wazig geworden. De mensen die daartussen staan te wachten tot ze kunnen instappen, zie je haarscherp. Heel erg mooi.

·
Your advertisement here?
6,840 Posts
Heerlijke serie, vooral omdat het zo ontzettend herkenbaar is. Ik ben net terug uit Berlijn en ben nog een beetje aan het nagenieten. Inmiddels zijn de meeste stations al wel flink opgeknapt, maar die metrostellen rijden nog steeds.

·
Bike It!
22,249 Posts
Mooie serie. Het geweldigst vind ik foto 8, waar je de verschillende bewegingen zo duidelijk kunt zien. Uitstappende mensen zijn wazig geworden. De mensen die daartussen staan te wachten tot ze kunnen instappen, zie je haarscherp. Heel erg mooi.
Verdomd nog aan toe, inderdaad!
Als je de foto's aandachtiger bekijkt worden ze nog knapper.

1 - 10 of 10 Posts