SkyscraperCity Forum banner

Fotos da miña viaxe "lóstrego" Santiago-Porto-Santiago (todas dende o bus)

1883 Views 19 Replies 11 Participants Last post by  gohcan
Pois onte fun coa RFG a Porto nunha viaxe moi curta onde non tiven ni tempo de tomar fotos a pé de terra; polo tanto fixen unhas cantas dende o bus, perdoade a calidade dalgunhas.

De Porto, a botepronto, chámame a atención as súas costas, os seus desniveis,a decadencia dos seus edificios antigos e o amor que teñen polos azulexos, ademáis du´n "sórdido" ambente nocturno XD

Saíndo de Santiago, tomei algunhas fotos. Aquí o novo hotel aínda sen inaugurar na zona do Auditorio:

Na zona de San Lázaro, novas construccións:

Zoa de San Lázaro:

Entrada a zona de obras da CdC:

Cruzando a Ponte de Rande:

Vigo:

Peaxe de entrada a Porto:

Entrando en Porto:

Estadio do Dragao:

Nova infraestructura do Metro nas inmediacións do Estadio:

A ponte de Eiffel estaba en restauración; tiña un aspecto interesante de todos modos..

Pulsando o centro:

Igrexa típica:

Estación de ferrocarril:

Praza da Batalha:

Xa marchamos..outra ponte:

Penso que o Metro vai por esta ponte:

Ponte atirantada:

Commies saíndo da cidade:

Valença do Minho:

Entrando na Galiza:

Quédanme moitas ganas de visita-la cidade de verdad :)
See less See more
28
1 - 20 of 20 Posts
Moi boas, grazas cellete por compartilas con todos nos:)
El metro irá por el puente "de Eiffel".
¿Coma é o nome? Perdón pola miña ignorancia..
El Metro va por el puente antiguo y el puente nuevo (S Joao) ese es un trazado de velocidad alta, donde el Alfa Pendular corre hasta 220 km/h en varios tramos hasta Lisboa. La catenaria que se ve, es de Alta Velocidad.
Moi interesantes. O Estadio do Dragão é simplemente espectacular. Sabes se derrubaron xa Das Antas?
OK, é q hai pouco vin unha foto aérea da zona co novo estadio xa rematado e o vello aínda estaba en pe, case a carón.
Que bonito Porto! Que buenos recuerdos me trae el puente internacional de Eiffel sobre el Miño. Como me gustaba pasar por el de pequeño haciéndole la competencia al tren xD
Gracias por las fotos, lete ;) Por cierto, ¿qué tal el concierto?
El concierto muy bien, el público de Porto me pareció un poco frío. La sala (Teatro Rívoli) no estaba llena. Después me enteré que había tres conciertos de clásica al tiempo! (después vacilamos a nuestros vecinos..), de la Orquestra Nacional do Porto, de la Orquestra do Norte (las DOS ORQUESTAS DE LA CIUDAD..) y el nuestro.
See less See more
Vaya, bueno ellos se lo pierden xD A ver hombre que se piensan!
Donde esté la grelofilarmónica, que se quiten el resto :D
Gracias cellete! Muy interesantes las fotos!
Ese hotel al lado del auditorio, ya va siendo hora que se abra.
bonitas fotos, já agora não foste á Casa da Musica e ao Parque da Cidade?
Non tiven tempo; fun actuar e marchamos de Compostela as 15.00 de España e o concerto foi as 21.30 hora portuguesa. As 11.00 de hoxe marchamos para Galiza....e anoite foi "muito longa" XDD
o metro vai passar no tabuleiro superior da ponte d. Luis, que aliás está em obras por causa disso mesmo.

Espera-se que em Agosto esteja pronta ligando deste modo Gaia ( e o futuro El Corte Ingles) ao Porto. ( yellow line)

:cheers:
See less See more
2
Obrigado TeKnO Lx! A verdade é que o Metro do Porto é un exemplo pra as cidades galegas maiores, A Coruña e Vigo. Parabéns!
Gracias cellete por las fotos, y Tekno Lx por la foto y los planos. Hace poco pasé por el puente del que habláis (S. Joao) con el alfa pendular, y la vista es preciosa. Por supuesto igual que Porto, una de las ciudades más bonitas de Europa. La anterior vez que estuve (septiembre pasado) me llamó la atención cuantísimas plazas, calles y avenidas siguen en obras (hacía tres años que no iba), realmente en unos años la ciudad estará aún más espectacular, y el metro me pareció muy chulo también.
See less See more
cuando fui al Porto - Depor pasamos al lado del antiguo Das Antas (hay que pasar si o si). y solo quedaba por derrumbar media grada.

por cierto, vaya estadio. y con que medidas de seguridad. tremendo! y pase por estadios...
Gracias por las fotos lete. Completito reportaje, y bastante buenas para estar muchas tomadas desde el bus.
1 - 20 of 20 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.