Skyscraper City Forum banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Welkom holst. De volgende keer moet je je foto's wel wat kleiner posten (800x600px bijv.), dan kan je ze makkelijker bekijken en in jouw geval zal de beeldkwaliteit ook hoger zijn, want dat is ie nu niet. 't Klinkt misschien gelijk zo negatief, maar 't is juist opbouwende feedback! :cheers:

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Mag 't iets kleiner/duidelijker/scherper/beter? :)

Eigenlijk valt 't wel mee, als ik zo de foto van Nexxd hierboven zie. Belangrijk dus, foto's verkleinen! Maar ik neem aan dat je zelf ook wel door had dat het wel heel erg grote foto's waren, of niet?

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
holst said:
Ik heb er wel aan gedacht alleen geen idee hoe dat moet !!
Maar dat kan je mij vast vertellen ??
Jawel, dat wil ik wel zeggen :)

Je kunt de foto's verkleinen met Photoshop of een ander fotobewerkingsprogramma indien je dat gebruikt (geen Paint). Anders is er nog de Image Resizer (klik), kun je downloaden en installeren op je PC met XP. Je kunt dan makkelijk door simpelweg rechts te klikken op een foto de afbeeldingen naar een bepaald formaat verkleinen. 800*600 is het beste om op het forum te zetten.

·
Registered
28 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Lichtstad said:
Jawel, dat wil ik wel zeggen :)

Je kunt de foto's verkleinen met Photoshop of een ander fotobewerkingsprogramma indien je dat gebruikt (geen Paint). Anders is er nog de Image Resizer (klik), kun je downloaden en installeren op je PC met XP. Je kunt dan makkelijk door simpelweg rechts te klikken op een foto de afbeeldingen naar een bepaald formaat verkleinen. 800*600 is het beste om op het forum te zetten.
Bedankt voor de tip. Zal heb in het vervolg gebruiken als ik foto's plaatst.

·
Wereldburger
869 Posts
Inderdaad interessante foto's alleen jammer van het grijze lucht. Je zegt dat het mooi weer is in Den Haag, maar dat zien we helaas niet op de foto's.

·
Registered
28 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Mensen. ik was toevallig op dat moment op het parkeer dak en heb fotos gemaakt. Voor het weer kan ik helaas niet kiezen !! Wellicht komen er in te toekomst fotos met wat mooier weer. Hopen dat de lente gauw komt !!!
:)

·
Registered
28 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Apollyon said:
@ Holst... was dat dat parkeerdak waar je met je auto en al in een lift omhoog gaat?

Gister was het in Rotterdam en Oud- Beijerland ook heel grauw en zonder zon. Geen mooi fotoweer dus. Maar dat heb je idd niet voor het kiezen.
Nee. Wat jij bedoeld is de V&D volgens mij. Dit is aan de stille veerkade. Hier rij je gewoon naar boven toe.

1 - 18 of 18 Posts