Skyscraper City Forum banner
1 - 8 of 8 Posts

·
Cosa dire cosa fare
3,439 Posts
Fantastisch dat ze de metro-ingangen daar in de bestaande bebouwing verwerken. Bij ons zijn er altijd aparte ingangen, heb je een plein nodig.

·
Rotterdam mijn Wereldstad
1,376 Posts
Leuke serie. Blijft indrukwekkend de Londense metro. Als je het eenmaal door heb, is het makkelijk reizen, maar velen raken in de war.

Ik was in 2 dagen tijd, kriskras door London gegaan met de metro, helemaal alleen. Dat was echt een super ervaring. Als je dat bereikt, kan je alles bereiken :yes:

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Mooie serie wederom, ik mis alleen nog de karakteristieke metrogeur :) #17 is een hele mooie!

@ƒƒ: Metro-ingangen verwerken in gebouwen vind ik ook veel beter. In Rotterdam zou dat heel goed toe te passen zijn en ben je van flink wat obstakels verlost die nu op de looproutes liggen.

@hb010: ben toch wel benieuwd hoe jij scherpe en goed belichte foto's (zonder ruis!) weet te maken in de donkere underground. Statief of een camera die goed om kan gaan met hogere ISO-waardes?

·
Member
4,560 Posts
@ff
Volgens mij was het geen bestaande bebouwing in Londen, maar zijn al die gebouwen bewust zo gebouwd als metrostation plus winkelruimte plus kantoorruimte.

@ff, Nexxd
In Rotterdam is de in/uitgang van metrostation Voorschoterlaan volledig ingebouwd in een woonflat. Misschien wel de enige in Nederland?

@Nexxd
Lens met hoge lichtsterkte (vanaf f2.0-f2.4), laagste iso-waarde (80) en een vaste hand.

·
Registered
578 Posts
In Antwerpen heb je een premetro-ingang in het Astridhotel en in Brussel een metro-ingang in het Centre Monnaie en in City II. Voor de rest zijn het ook allemaal aparte ingangen.
Mooie serie trouwens !

·
Registered
16 Posts
Ik mis Canary Wharf.. wat een bizar station is dat zeg.
En Westminster, lijkt daar altijd net of je op een set van Star trek loopt ofzo.
Maar verder een mooie serie!! Zou zo weer terug gaan..
(heb er een half jaar gewoond)

·
Raised in Spijkenisse NL
113 Posts
Ik ben een week geleden naar Londen geweest. Heel de dag ge-tubed, geweldig. Volgende week ga ik nogmaals. Hoop binnenkort weer over een Digicam of DigitaleSpiegelReflex te beschikken. Zal ik ook wat plaatjes schieten.

Ik vond CanaryWharf tegenvallen. Had er meer van verwacht. geweldig vind ik ook de DLR. Onbemand, dus lekker voorin zitten en genieten.

1 - 8 of 8 Posts