SkyscraperCity Forum banner

Foto's New York City (April '08)

1466 Views 10 Replies 8 Participants Last post by  apeldoorn77
Het is weer mooi om terug te zijn :cheers:

Ik heb in april en mei heel wat steden bezocht in de U.S, hier komen aparte delen van. Dus na deze serie komt er nog veel meer ;)

Laten we maar is beginnen...met...New York City!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
See less See more
15
1 - 11 of 11 Posts
Dat nieuwe Goldman Sachs HQ stijgt nog knettersnel ook. Staat ineens een enorme toeter!
? is er nu nog altijd niets in opbouw op ground zero? bedoel dan iets zichtsbaar dat al wat van een toren weg heeft
Foto's zijn wel erg klein. Favo's: 8 (street scene met Woolworth Building) en 14 (kinderwagen/bankje).
Foto's zijn wel erg klein. Favo's: 8 (street scene met Woolworth Building) en 14 (kinderwagen/bankje).
Ja die had ik al eerder gehoord! :) K zal ze later nog wel vervangen met grotere foto's.
Updated...
deel 2!

16.

17.

18.

19.

Brooklyn!
20.

21.

Harlem!
22.

23.

24.

25.

Terug op Manhattan!..duh ;)
26.

27.

28.

29.

30.

31.
See less See more
16
Je hebt prachtig weer gehad! Mooie foto's ;)
29 had in china kunnen zijn :D
Erg mooie foto's en idd ook geluk met het weer zeg!
18, 26 en 28 zijn :cheers:
zeer mooie foto's hoor! Dit zijn tenminste niet van die standaard plekjes waar iedereen komt maar ook minder bekende , nr 12 is trouwens een goed voorbeeld voor zalmheave
echt mooie fotos weer! er zitten ook een paar aparte bij zoals 27, 28, 29, ik zou niet gelijk zeggen dat dit New York is
1 - 11 of 11 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.