Eskerrik asko argazkiengatik Vladimir. Ez dut inoiz geltoki hau erabili, baina beti pentsatu izan dut oso utzita dagoela. Trenetik ikusten den iluntasun eta zabor andanak behintzat ez dio itxura onik ematen.
Nik dakidala behintzat, noizbehinka egiten diren bir-pintaketeez gain, ez **** geltokia berriztatzeko asmorik.
Kontua da, geltoki honek, pintadak kentzeko, hormak garbitzeaz gain, goitik behera konpondu, segurtasun kamerak ipini, eta ondo zaintzea behar duela!
Beno, hau ez da kasu bakarra, Topo-aren lineako geltoki guztiek pena ematen dute. Pintadez beteta daude! :sleepy:
Bide batez, oso polita argazkiari eman diozun asiar tokea.
Nik dakidala behintzat, noizbehinka egiten diren bir-pintaketeez gain, ez **** geltokia berriztatzeko asmorik.
Kontua da, geltoki honek, pintadak kentzeko, hormak garbitzeaz gain, goitik behera konpondu, segurtasun kamerak ipini, eta ondo zaintzea behar duela!
Beno, hau ez da kasu bakarra, Topo-aren lineako geltoki guztiek pena ematen dute. Pintadez beteta daude! :sleepy:
Geltokia bakarrik ez, argazki honetan ingurunea ere nahiko desordenatua ikusten da. Ikusi besterik ez **** ezkerraldean kalearen erdialderaino atertzen den etxe txiki hori.Vladimir*Ilich said:
Bide batez, oso polita argazkiari eman diozun asiar tokea.