Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 28 Posts

·
Member
4,560 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Alle foto's: 27 juni 2007.

Uitzicht vanaf Interpolis toren (92m) te Tilburg. Te zien zijn de torens Westpoint en Stadsheer. De hoogste kantoorverdieping is 19. De aparte zwarte liftschacht-toren is hoger: op verdieping 20 een technische ruimte en op verdieping 21 een ontvangstruimte met rondom ramen (alleen voor speciale gelegenheden, dus was nu gesloten).

1. Vanaf 19e verdieping.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Trappenhuis vanaf 21e verdieping.

9. Vanaf 4e verdieping.

10.

·
--------------
2,761 Posts
Prachtige platen! Het uitzicht is echt enorm verandert met de komst van de stadsheer en omliggende massa als hollandterrein!

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Netjes! Je had duidelijk beter zicht dan op de DvdA, afgelopen zaterdag. Kon je Eindhoven nu wel zien liggen?

Favo's: #1, 2, 9

·
Registered
7,652 Posts
Mooie uitzichten, ik had gehoopt dat dit gebouw afgelopen zaterdag ook open was. Jammer dat er zo'n groene waas over een aantal foto's heen zit, dit is vaak wel te corrigeren in Photoshop.

·
Urbanist
3,289 Posts
Mooie platen. Favo nr. 9 Ziet er stedelijk uit. Go Tilburg!

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
erg vette foto's :cheers:

mijn complimenten.

onbetwiste favoriet natuurlijk #9.

De boulevard in Enschede is natuurlijk stedelijker, dat wel ;)

·
Registered
83 Posts
Schilderachtige luchten ook! Beter als een monotome grijze of blauwe bedoeling. Als onze grootmeesters nog leefden weet ik zeker dat ze nu allemaal in Tilburg zouden zijn neergestreken ;) Zo te zien aan het verloop van het wolkenbeeld heb je er wel even doorgebracht. Of het weer sloeg ineens om!
Zijn die wegwerkzaamheden nabij station Tilburg nog grensverleggend? Of is het de zoveeljaarlijkse herasfalteringsbeurt?

·
Registered
1,549 Posts
Schoon foto's (ff op zn Tilburgs)
Wordt lekker stedelijk daaro.
Op de 8ergrond is toch Breda ipv Eindhoven?

·
Registered
83 Posts
Op #1 zie je Breda op de horizon... volgens mij op #7 zie je nog wat Eindhoven spikkeltjes rechts op de horizon. Met wat meer zOoOoOm is daar natuurlijk meer van te maken :)

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
uiteindelijk na de ontwikkeling van de spoorzone zal de spoorlaan autoluw worden en meer ingericht worden als boulevard. correct me if I'm wrong.

1 - 20 of 28 Posts