SkyscraperCity banner
1 - 20 of 72 Posts

·
Registered
4,405 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Abro este hilo con el fin de que tratemos un tema que me parece bastante interesante dada nuestra especial orografía y nuestra vías de comunicación, las mejores rutas entre localidades gallegas.

Para empezar el hilo quiero comentar que el otro día fui de Santiago de Compostela a Caldas de Rei por la llamada por alguno de este foro "autovía dos conselleiros".
La ruta es la siguiente salida de Santiago de Compostela por la AG-59, una vez que se acaba dicha autovía seguimos dirección A Estrada por la carretera PO-841, kilometros antes de A Estrada cogemos una carretera que se desvía hacia la derecha la PO-2008(Ojo que esta carretera esta muy mal señalizada, solo pone un cartel Cuntis para anunciarla), esta carretera nos lleva a la N-640 y finalmente a Caldas de Rei. El recorrido son unos 40 km que se llevan muy bien, sin gastos de peajes. Me parece que es bastante mejor ir por esta vía que por la N-550, te evitas pasar por Milladoiro, Padron, etc ya que aquí el único pueblo que se atraviesa es Cuntis y no tiene ningún problema.

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Vigo-Pontevedra:
La via natural que unia estas localidades era ir por N-550 hasta Redondela y luego por N552 hasta Vigo. Pero ir por aquí implica atravesar mas pueblos, y mas kilometros. Desde 2006? el puente de rande entrando por Vilaboa-Moaña, es gratuito, a parte de que la N-554 (que une la nacional con la autopista) esta recien arregladita. Asi que si quereis no pagar la timopista de los 3,15€, salis por N550 hasta que señalice Moaña/Cangas por la N-554, recorreis toda esta carretera hasta que llegueis al pte. de rande donde os meteis y listo

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Unha pregunta...

Só por cuirosidade, pero estou vendo que a estrada da Cañiza a Xinzo de Limia por Celanova, foi renovada hai pouco o tramo que estaba feito unha estrada dos 60. E é, sacando algunha travesa por algunha vila, vexase Celanova, unha estrada das que se pode ir a 100km/h. Vos credes que se un ghicho, provente da A52 dende Vigo, pode meterse por esta estrada, e volver a coller a A52 en Xinzo de Limia? Non por nada, pero e que vendo en mapas e así, vexo que pode ser un bo atallo.

·
Registered
269 Posts
Abro este hilo con el fin de que tratemos un tema que me parece bastante interesante dada nuestra especial orografía y nuestra vías de comunicación, las mejores rutas entre localidades gallegas.

Para empezar el hilo quiero comentar que el otro día fui de Santiago de Compostela a Caldas de Rei por la llamada por alguno de este foro "autovía dos conselleiros".
La ruta es la siguiente salida de Santiago de Compostela por la AG-59, una vez que se acaba dicha autovía seguimos dirección A Estrada por la carretera PO-841, kilometros antes de A Estrada cogemos una carretera que se desvía hacia la derecha la PO-2008(Ojo que esta carretera esta muy mal señalizada, solo pone un cartel Cuntis para anunciarla), esta carretera nos lleva a la N-640 y finalmente a Caldas de Rei. El recorrido son unos 40 km que se llevan muy bien, sin gastos de peajes. Me parece que es bastante mejor ir por esta vía que por la N-550, te evitas pasar por Milladoiro, Padron, etc ya que aquí el único pueblo que se atraviesa es Cuntis y no tiene ningún problema.
A probarei a próxima semana para ir dende A Coruña ata o Morrazo. Ademáis no tramo Coruña Santiago adoito usar AC-14 - Ledoño - Mesón do Vento para evitar Vilaboa-Carral

·
Registered
4,247 Posts
Ademáis no tramo Coruña Santiago adoito usar AC-14 - Ledoño - Mesón do Vento para evitar Vilaboa-Carral
No es que se ahorre demasiado tiempo pero yo también la utilizo simplemente para evitar semáforos y zonas de 50.

Eso sí, en este tramo hay zonas de velocidad reducida a 70 u otras en las que he visto el radar en varias ocasiones. Ojo con el pie, porque se viene de subir a "100 o así" toda la cuesta ascendente con doble carril en dirección Mesón do Vento y es fácil pasarse las zonas que comentaba.

·
Registered
3,366 Posts
Aunque no se ahorre mucho en tiempo , la ruta a Santiago por AC14-Cerceda-Tordoia esta bastatne bien,...

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Aunque no se ahorre mucho en tiempo , la ruta a Santiago por AC14-Cerceda-Tordoia esta bastatne bien,...
Hai formas e formas para non darlle un can aos da Audasa/CityGroup... :nuts:

Por Tordoia é baixando polo Val do Dubra. Esa forma estaría ben se vas só até Santiago, pero se queres seguir até máis abaixo, tes que atravesar SCQ e se perdería moitísimo tempo. :cheers2:

Iso sí, a N-550 entre SCQ e LCG está nun estado lamentavel :cry:

·
Registered
3,366 Posts
Hai formas e formas para non darlle un can aos da Audasa/CityGroup... :nuts:

Por Tordoia é baixando polo Val do Dubra. Esa forma estaría ben se vas só até Santiago, pero se queres seguir até máis abaixo, tes que atravesar SCQ e se perdería moitísimo tempo. :cheers2:

Iso sí, a N-550 entre SCQ e LCG está nun estado lamentavel :cry:
Certo, pero se a idea e ir unicamente a Santiago, sobre todo a zona norte, non e mala alternativa...

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Certo, pero se a idea e ir unicamente a Santiago, sobre todo a zona norte, non e mala alternativa...
:eek:kay:

Unha pregunta...

Só por cuirosidade, pero estou vendo que a estrada da Cañiza a Xinzo de Limia por Celanova, foi renovada hai pouco o tramo que estaba feito unha estrada dos 60. E é, sacando algunha travesa por algunha vila, vexase Celanova, unha estrada das que se pode ir a 100km/h. Vos credes que se un ghicho, provente da A52 dende Vigo, pode meterse por esta estrada, e volver a coller a A52 en Xinzo de Limia? Non por nada, pero e que vendo en mapas e así, vexo que pode ser un bo atallo.
Dentro duns días vou pasar por esa zona, e me gustaría saber se é un bo atallo ou non.

·
Registered
679 Posts
No es que se ahorre demasiado tiempo pero yo también la utilizo simplemente para evitar semáforos y zonas de 50.

Eso sí, en este tramo hay zonas de velocidad reducida a 70 u otras en las que he visto el radar en varias ocasiones. Ojo con el pie, porque se viene de subir a "100 o así" toda la cuesta ascendente con doble carril en dirección Mesón do Vento y es fácil pasarse las zonas que comentaba.
¿Y que zonas son esas donde suele haber radar? Porque yo siempre que voy me tomo practicamente toda la carretera como limitada a 100. A ver si no me llevo un día un disgusto :lol:

Unha pregunta...

Dudo moitísimo que se gañe tempo... sobre todo se xa ves pola A52 e a deixas para volver a entrar. Se ves da Cañiza ou vas a zona oeste de Xinzo xa tería máis sentido. De calquera forma:
A52 por Ourense: 80km (según Google -> 41m)
Celanova: 69,4km (según Google -> 1h14m, pode ser tan alto por estar calculado antes de renovar a vía)

Pola autoestrada a 120km/h constantes serían 40m (é bastante razonable esa media ahí). Pola estrada, como moito poderase facer unha media de 80 e pareceme bastante xenerosa pois hai incluso algún stop no recorrido. Nese caso serían 52 minutos.

O que está claro é que o consumo vai ser menor (co meu coche polo menos 1.25€ aforrarianse), así que sen presa e para alguén que quera variar de ruta sí parece interesante :) Outro tema sería se a A52 tivese peaxe... Nese caso compensaría sen dúbida.

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Dudo moitísimo que se gañe tempo... sobre todo se xa ves pola A52 e a deixas para volver a entrar. Se ves da Cañiza ou vas a zona oeste de Xinzo xa tería máis sentido. De calquera forma:
A52 por Ourense: 80km (según Google -> 41m)
Celanova: 69,4km (según Google -> 1h14m, pode ser tan alto por estar calculado antes de renovar a vía)

Pola autoestrada a 120km/h constantes serían 40m (é bastante razonable esa media ahí). Pola estrada, como moito poderase facer unha media de 80 e pareceme bastante xenerosa pois hai incluso algún stop no recorrido. Nese caso serían 52 minutos.

O que está claro é que o consumo vai ser menor (co meu coche polo menos 1.25€ aforrarianse), así que sen presa e para alguén que quera variar de ruta sí parece interesante :) Outro tema sería se a A52 tivese peaxe... Nese caso compensaría sen dúbida.
Gañar tempo non, pero facer menos kilómetros, sí!

Aquí na zona de Pontevedra, como ben se sabe, para ir á meseta temos dúas opcións que son:

->Ir pola N-541 até O Carballiño e logo, coller a autovía aquí e seguir até onde sexa
->Ir pola AP-9/N-550 até Porriño e coller a A-52.

O primeiro ten unha vantaxe e é que aforras a AP-9 e fas menos quilómetros por unha estrada que se alcanzan os 100km/h en boa parte do traxecto, contra, baixar o Porto do Paraño en sentido Ourense, curvas algo pechadas que no inverno, se hai xiada, pode ser perigoso (ainda que é máis problematica a A-52) e que ademáis, hai vilares como Cerdedo que os hai que atravesar. En tempos, todos din que se chega antes por Porriño, e é mentira parcialmente. Chegase antes? Sí, pero só dunha maneira. Se collemos a AP-9, que nos deixa en Vigo nunha patada. Indo pola N-554, xa se tardaba máis que pola N-541, epola N-550, o tempo aínda sobe máis.

A verdade é a seguinte... Ao abriren a AG-54, o tempo baixou, considerablemente, xa que nese tramo, a nacional atravesaba vilas e vilas.

Se sobes un pouco (Salnés-Barbanza) aparece xa outro percurso, que é pola Estrada-Lalín (N-640), e podes coller a AG-53 en Lalín sen pagar nadiña.

Por iso fago esta cuestión. Saúdos

·
Registered
1,982 Posts
Na miña opinión o aforro de km, e non de tempo, creo que se compensa co aumento da tranquilidade e seguridade que da conducir por autovia.
Outra cousa e cando vas de paseo desfrutando de conducir.

·
Registered
4,247 Posts
kai670 said:
¿Y que zonas son esas donde suele haber radar? Porque yo siempre que voy me tomo practicamente toda la carretera como limitada a 100. A ver si no me llevo un día un disgusto :lol:
Subes desde Ledoño un buen rato con doble carril. Cuando terminas estos tramos llegas a una curva a la derecha que lleva a un tramo horizontal antes de una curva a la izquierda que tiene un cruce para... ¿Carral?. En esta recta hay una casa antigua o algo así a mano derecha. Junto a ella, por ejemplo, tengo visto el radar móvil varias veces con el morro en dirección Mesón do Vento. Es una zona de 70.

Edito: Me refiero a este punto: https://www.google.es/maps/preview#!data=!1m4!1m3!1d1441!2d-8.4596093!3d43.2407366!2m1!1e3&fid=7

También antes de llegar a Mesón do Vento hay una recta con viviendas a ambos lados limitada. Ahí lo vi en una única ocasión que recuerde.
https://www.google.es/maps/preview#!data=!1m4!1m3!1d3315!2d-8.3994827!3d43.1565737!2m1!1e3&fid=7

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Na miña opinión o aforro de km, e non de tempo, creo que se compensa co aumento da tranquilidade e seguridade que da conducir por autovia.
Outra cousa e cando vas de paseo desfrutando de conducir.
É verdade o que dis, que é mellor a seguridade de conducir por autovía, aínda que, claro, cando atopas unha estrada moi boa, na que fas menos kilómetros (qué non é o caso, por suposto), eu ao meu xuízo, escollo a estrada moi boa.

·
Registered
1,982 Posts
Esta claro que depende de la diferencia de km, la calidad de la carretera, y tambien del resto del viage.

·
Usuario Registrado
4,692 Posts
Obvio.

Fai moitisimo tempo a rota entre Galiza e Asturias era por Cariño, Ortigueira, o vicedo, Foz... toda a costa cantabra. Hoxe en día e indo até baamonde, e subindo por Vilalba.

Tamén a rota natural dende as Rias Baixas até Madrid era pola N-541, e hoxe e pola A-52, razón? Comodidade.

Pero neste caso, hai unha peaxe entre Pontevedra e Vigo, para ir pola estrada xeral, saeche a conta ir polo paraño

·
Usuario Registrado
4,692 Posts

·
Registered
3,366 Posts
No, nada de parar en Ordenes... sigues por carreteras traseras hasta el poligono del Tambre.. o ya si te animas hasta la zona de Galeras en Santiago...

Es una carretera muy tranquila... y tampoco se tarda mucho mas que por la nacional (a veces incluso menos).

1 - 20 of 72 Posts