Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 84 Posts

·
Think Global, Act Local
A Coruña (Galicia)
2,817 Posts
Discussion Starter · #1 ·

·
Think Global, Act Local
A Coruña (Galicia)
2,817 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Oficialmente non se sabe que nome terá pero Méndez Romeu apostaba pola denominación máis doada "Policía Autonómica de Galicia" como deste xeito alúdese repetidamente na prensa e nos diferentes textos legais aprobados ata o de agora no Parlamento de Galicia.

O problema do nome da futura policía galega xurde da inexistencia dun corpo de seguridade pública propio no pasado.

En Euskadi teñen a súa nova Ertzaintza pero a súa orixe data do Séc. XIX e o corpo catalán Mossos d'Esquadra é do Séc.XVIII. Tamén existe a Foruzaingoa (Policía Foral Navarra) cuio orixe data do ano 1929 co nome "Policía de Carreteras" e que con posterioridade trocou o nome por "Policía Foral". Estes tres son os únicos corpos policiais autonómicos que existen na actualidade no Estado xa que o que hai en Andalucía, Galicia..etc nestes intres son membros do CNP adscritos a unidades "autonómicas" pero sen confromar un corpo policial de seu.

A continuación paso a explicar moi someramante un pouco estes corpos de policía:

Ertzaintza:

- Significado: "Cidadán/cidadá do pobo"
- Dispón de 25 comisarías despregadas nas distintas comarcas bascas.
- Academia: Arkaute (Álava-Araba)
- Promocións: 20 promocións (8.000 axentes) a 21ª está en proceso na cal a metade das prazas ofertadas deberán ser cubertas por mulleres (60 de 120en total).
- Graos: Superintendente, Intendente, Comisario, Subcomisario, Oficial, Suboficial, Axente 1º e Axente.
- Divisións: Dende "Seguridade cidadá", Brigada Móbil antidisturbios («os beltzas») pasando por patrullas rurais/tráfico/rescate,...ata chegar a unidades caninas/ estupefacientes, delitos informáticos,...

Uniforme patrullaxe:

Uniforme Brigada Móbil-Seguridade cidadá:

Antidisturbios "Beltzas" ("negros"):

Mossos d'Esquadra:

- Significado: "Rapaces de escadra"
- Unha comisaría por cada un dos 10 distritos dos que se compón Barcelona, 46 en total.
- Academia: Mollet del Vallès (Bbarcelona)
- Promocións: O obxectivo para o ano 2015 é o de contar con 18.000 axentes. 18 promocións ata o de agora e coa previsión dunha extraordinaria de 3000 prazas para o ano 2009.
- Graos: Maior, Comisario, Intendente, Inspector, Subinspector, Sarxento, Caporal e Axente.
- Vixilancia de Portos e Aeroportos, edificios administrativos, terrorismo, estupefacientes, tráfico,...

Policía Foral de Navarra/ Foruzaingoa :

...no caso galego o proxectada é:

- Denominación: "Policía Autonómica de de Galicia", "Policía de Galicia" segundo as webs...

- Custo da posta en marcha: 100 millóns de euros.

- A actual unidade adscrita ó CNP conta con 300 axentes, os cales poderanse integrar libremente no futuro corpo de seguridade e recoñécese o acceso dos membros procedentes dos demáis corpos e forzas de seguridade do Estado que na actualidade exercen competencias que asumirá o novo corpo (asemade como policías locais que deste xeito o desexen) o cal, ten coma obxectivo chegar ós 2.500 efectivos divididos en seis promocións de carácter anual.

- Catro centros de coordinación formados por unha Xunta de Seguridade, un Consello de Policía, unha Comisión Galega de Seguridade e un Centro de Elaboración de datos.

- Academia: Academia Galega de Seguridade Pública de A Estrada (Pontevedra), tamén formará a policías locais,...

- Graos:
a) Comisario: o mando, a dirección, a orientación, a coordinación e a
inspección, a nivel superior, dos servizos policiais.
b) Inspector xefe: a xestión das distintas áreas e unidades.
c) Inspector: o mando e a xestión dos grupos policiais.
d) Subinspector: o control operativo e a supervisión das tarefas executivas e
dos subgrupos policiais.
e) Oficial: as funcións de mando dun ou máis funcionarios da mesma escala
nos diferentes servizos policiais.
f) Policía: as tarefas executivas derivadas do cumprimento das funcións
policiais.
- Funcións:
Vixilancia autoridades e edificios públicos, control do tráfico e seguridade intrafamiliar. Obxectivo: Ampliación de competencias no eido da seguridade pública,...
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=303276&page=8

·
Registered
galeguser
3,838 Posts
Gracias polo fio! Corto e pego o que puxen no fío de Novas de Galiza:

Eu tamén concordo co de Garda, a outra como xa dixeron de sinxela non ten nada, ademáis soa fatal, que noxo dá.

O exemplo da Éire:

http://www.garda.ie

Éire go Bragh :cheers:

·
Think Global, Act Local
A Coruña (Galicia)
2,817 Posts
Discussion Starter · #4 ·
A denominación máis doada? Eu non sei, pero a min paréceme máis doada "Garda Galega" por exemplo. Se cada vez nos temos que referir a eles "bueno, temos unha emerxencia, marca o número da Polícia Autonómica de Galicia" na contra de "marca o número da Garda".
Polo de doada referíame ó tema político. Unha denominación sosa e neutra como o de "Ppolicía Autonómica de Galicia" sería máis fácil de sacar adiante que un corpo de seguridade propio cun nome máis "xenuino" eu concordo co de Ggarda galega pero case que é imposible que remate por denominarse dese xeito porque (os de sempre) dirán que a xente pode confundilo coa Guardia Civil.

A miña proposta podería ser: Garda Galega, Mozos de Garda,... esta última é a que máis me gusta.

·
Banned
1,917 Posts
Polo de doada referíame ó tema político. Unha denominación sosa e neutra como o de "Ppolicía Autonómica de Galicia" sería máis fácil de sacar adiante que un corpo de seguridade propio cun nome máis "xenuino" eu concordo co de Ggarda galega pero case que é imposible que remate por denominarse dese xeito porque (os de sempre) dirán que a xente pode confundilo coa Guardia Civil.

A miña proposta podería ser: Garda Galega, Mozos de Garda,... esta última é a que máis me gusta.
Mozos de garda en mi opinion seria una mala copia del nombre de la policia autonomica catalana, aunque para gustos..colores!

Mi propuesta es no crear ningun cuerpo de policia autonomico. Es un gasto estupido.. esto va a incrementar la seguridad de nuestros ciudadanos? NO

Lo unico que va a acarrear para nuestra ciudad es perder otra sede mas a cargo de la ciudad "alternativa" y puestos de trabajo en las oficinas centrales regionales. Que sepais que ya la Guardia Civil la tenemos de favor, porque hay una ley que obliga a que la sede regional este en la capital autonomica (no se ha hecho aun porque en el caso gallego no tiene ningun sentido, es un despilfarro de cuartos publicos, pero vamos que con la ley en la mano se la pueden llevar mañana)

Creo que solo tiene sentido crear organismos autonomicos cuando estos vengan a cubrir un servicio no proporcionado por la administracion general del estado, como por ejemplo: Ente ferroviario para cercanias, ESTO SI SERIA UTIL

Que mania con jugar a ser un pais... y encima para colmo un minipais pobre e "hiper"centralizado en la minicapital regional... Damos pena

Cuando interesa sí usamos criterios de contencion del gasto: aeropuertos, diputaciones (aunque en realidad se quieran suprimir porque huele a España y eso a los del BNG les da noxo) Pero cuando hay que crear cuerpos redudantes que ya existen: no importa, no importa 100 millones de euros no es nada! Si aqui sobran los dineros.. solo hay que mirar para el Gaias.. o no?

·
Banned
266 Posts
Mozos de garda en mi opinion seria una mala copia del nombre de la policia autonomica catalana......
No sé si me habrá sentado mal el café o algo, pero estoy de acuerdo con "geniero"!!! :nuts:

Mi propuesta es no crear ningun cuerpo de policia autonomico. Es un gasto estupido.. esto va a incrementar la seguridad de nuestros ciudadanos? NO
Yo no sé. No me van las adivinanzas...

Lo unico que va a acarrear para nuestra ciudad es perder otra sede mas...
Nooo! Va a seguir en nuestra ciudad. De feito, ya tiene una sede "emblemática" en el barrio de Fontiñas (decídselo a "de", no me lee)

Que sepais que ya la Guardia Civil la tenemos de favor, porque hay una ley que obliga a que la sede regional este en la capital autonomica (no se ha hecho aun porque en el caso gallego no tiene ningun sentido, ...)
Te equivocas. No se ha hecho aún porque en Santiago pasan de estupideces como esa. Si está en Coruña pues está en Coruña y punto.

...solo hay que mirar para el Gaias...
Cada día está más bonito...:)

·
Think Global, Act Local
A Coruña (Galicia)
2,817 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Eu tamén penso que hai cousas moito máis importantes nas que invertir, pero por ser un tema que me gusta especialmente os dos corpos de seguridade eu vexoo ben, é a miña opinión.

Teño visto outras fontes nas que afirman que o investimento será de 80 M e non de 100 M.

Por certo, para todo aquel que quera info. déixolle aquí unha ligazón interesante (pódese contactar coa consellería premendo en "oficina virtual")

http://cpapx.xunta.es/interior/policiaautonomica.htm

·
Banned
1,917 Posts
Eu tamén penso que hai cousas moito máis importantes nas que invertir, pero por ser un tema que me gusta especialmente os dos corpos de seguridade eu vexoo ben, é a miña opinión.

Teño visto outras fontes nas que afirman que o investimento será de 80 M e non de 100 M.

Por certo, para todo aquel que quera info. déixolle aquí unha ligazón interesante (pódese contactar coa consellería premendo en "oficina virtual")

http://cpapx.xunta.es/interior/policiaautonomica.htm
Y es una opinion muy respetable, Rubensinho. Simplemente digo que es un gasto superfluo... y que nos puede acarrear mas inconvenientes que ventajas

Ahora que lo de que te haga ilu ver a la poli con la bandera gallega lo entiendo perfectamente, lo sepas, yo prefiero como esta ahora pero "como dis ti cada quen ten a sua opinion" y eso esta genial ;-)

·
Think Global, Act Local
A Coruña (Galicia)
2,817 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Exacto, é un tema máis "romántico" que práctico xa que as funcións que desempeñará a policía autonómica xa as fai a Guardia Civil.

·
Registered
2,252 Posts
Yo opino que la nueva "Galipol" debe ir aparejada a una cesión del Gobierno Central de las compentencias sobre tráfico. En Cataluña cuando estas competencias fueron traspasadas a la Generalitat se comprobó un claro descenso del número de víctimas por accidentes de tráfico. Opino que nadie es más capaz de resolver los problemas que uno mismo, y nadie puede conocer mejor los problemas endémicos de las carreteras gallegas que policías formados aquí, y desde ese punto de vista una policía gallega, especializada en los problemas que existen en Galicia como incendios forestales, su complicada red de carreteras, delitos ecológicos, etc. Nadie puede hacerlo mejor que un cuerpo de seguridad íntegramente gallego, bien dotado y específicamente entrenado.

Además, los Guardias Civiles y policías nacionales que quieran integrarse en el nuevo cuerpo (obviamente con las mismas o mejores condiciones laborales que tenían hasta ahora) podrán hacerlo, aprovechando además el hecho de que ya están entrenados y tienen una valiosa experiencia que debe ser aprovechada.

Mi humilde opinión :)

·
herculino
1,017 Posts
Yo tampoco veo muy adecuado el nombre de Policia Autonómica de Galicia.Si se crea una Policía Gallega,empecemos por el nombre...creo yo.
Lo de Garda Galega me gusta.Sinxelo e galego...enxebre.Acabarán siendo los GaGa's...
Tonterías a parte...se sabe algo de como será el uniforme?colores y demás...

·
Registered
galeguser
3,838 Posts
Valoro positivamente o proxecto da Policía Autonómica xa que a diferenza da Guardia Civil, poderá ter un trato máis próximo á xente, o cal nun corpo de seguridade penso que é fundamental. Digo isto xa que a GC discrimina aos galegofalantes, maioritarios nu rural:

Guardas civis anunciam que se negarám a utilizar e entender o galego nas interacçons que mantenhem com a populaçom

A velha legenda “Hable bien. Sea patriota. No sea bárbaro”, difundida em milhares de brochuras pola Imprenta sindical de Crunha na Longa Noite de Pedra do século XX, encontra relevo na prática lingüística dos agentes da Guarda Civil destacados na Galiza sessenta anos depois. Membros da força de ocupaçom espanhola anunciavam antonte a sua intençom de nom utilizar nem entender o galego nas interacçons que devem manter com a populaçom. Fundamentam a sua determinaçom no actual quadro jurídico-político, que impom a obrigatoriedade de conhecer o espanhol e o “direito” a usar o galego.

Números do instituto armado vinculados à denominada ‘Unión Federal de Guardias Civiles’ cruzavam antonte a raia que separa a extendida prática da toleráncia hipócrita e a beligeráncia directa face o galego. Dirigentes da associaçom corporativa declaravam publicamente que utilizarám exclusivamente o espanhol nas interacçons que mantenhem com a populaçom galega “pese a quien pese” –reproduzimos literalmente- dado que é “a única língua que todos os espanhóis tenhem a obriga de conhecer”. O “pese a quien pese” sugire a possibilidade de os militares incumprir qualquer normativa legal que alterasse os seus hábitos lingüísticos.

A firme determinaçom dos agentes ligados a UFGC impossibilita que qualquer galego-falante poda interactuar com os números em caso de necessidade. Dado que, segundo a Constituiçom espanhola, os popularmente conhecidos como ‘picoletos’, nom tenhem obriga legal de entender o galego, o “direito” a utilizá-lo por parte [email protected] galego-falantes fica em papel molhado. Trámites administrativos, processos judiciais, apelaçons, recursos, etc. realizados em relaçom à organizaçom armada espanhola no território da CAG serám inviáveis para as pessoas que falam a língua do País.

·
Autobaneado
1,573 Posts
Cuidadiño co galego que é unha lingua imposta!!!!!!!!!!!!!
:lol:

·
Registered
996 Posts
Valoro positivamente o proxecto da Policía Autonómica xa que a diferenza da Guardia Civil, poderá ter un trato máis próximo á xente, o cal nun corpo de seguridade penso que é fundamental. Digo isto xa que a GC discrimina aos galegofalantes, maioritarios nu rural:
Temos que ter en conta que Galiza é unha das comunidades autónomas con maior número de mozos que está a integrarse nos corpos de seguridade do estado (consecuencia directa do noso nivel económico sen dúbidas), estes mozos vense en moitas ocasións obrigados a emigrar, posto que é moi complexo acadar praza na nosa terra.

Tratase de xente nova cunha formación dun nivel moito maior que os antigos gardas civis e policias que actualmente deambulan polas nosas rúas, é por isto que deberían ser os que se recuperasen para a garda galega, acadando así un corpo de seguridade galego, formado por galegos, cun maior nivel de preparación (cultural, legal e sobre todo de ¡modais!) que o dos representantes do estado español na nosa terra.

Para min, proposta interesante, que pode aportar melloras e non só romanticismo.

·
Think Global, Act Local
A Coruña (Galicia)
2,817 Posts
Discussion Starter · #16 · (Edited)
Yo tampoco veo muy adecuado el nombre de Policia Autonómica de Galicia.Si se crea una Policía Gallega,empecemos por el nombre...creo yo.
Lo de Garda Galega me gusta.Sinxelo e galego...enxebre.Acabarán siendo los GaGa's...
Tonterías a parte...se sabe algo de como será el uniforme?colores y demás...
Moi boa pregunta legumbre.

Eu estou ansioso por saber cal será a imaxe corporativa deste novo corpo policial. Algúns puntos a destacar:

-Escudo: A min gustaríame moitísmo e sería unha grata sorpresa que fixeran un escudo propio para a policía. Sería moi doado coller e pegar o escudo galego no uniforme, pero parecería un pouco farralleiro. Os mossos d'Esquadra e a Eertzaintza teñen os seus propios (moi bonitos por certo)
-Coches, motos,... helicópteros?
-Diferenzas entre seccións (dentro dos que se dedican ó control do tráfico hai diferenzas), como van facer para distinguir nos hombreiros, brazos... os distintos cargos. Na Ertzaintza teñen, por exemplo, follas verdes ou vermellas nos hombreiros, ademáis de frechas nos brazos.
-As cores a empregar no deseño. Dende logo para policías que se adiquen a temas antiterroristas, antidisturbios, etc.. é moi recomendable ter uniformes negros ou escuras para dar unha sensación intimidatoria, con uniformes lisos e cómodos. (pódese ver na foto que colguei antes dos "beltzas" bascos)
Para o tráfico, en Galicia terán esta función aínda que se queren transferencias para seguridade cidadá, quizáis temos un abano máis amplo de posibilidades. Velaí vos deixo a foto dun motorista nunha sección de tráfico da Ertzaintza:

Persoalmente a imaxe da Ertzaintza paréceme correctísima e recoñecible para a cidadanía. Oxalá fagan algo semellante para os de aquí!

http://datos.ertzaintza.net/web/pte...DEN=1&ORDENSUB=6&CATEGORIA=COD_IMAG_UNIFORMES

·
Registered
14,046 Posts
En los colores que la identifiquen considero importantísimo que aparezca el celeste. Se promociona muy poco este color, como símbolo identificativo de Galicia, cuando creo que es fundamental, junto con el verde.

Que por cierto, la sede ni para Coruña ni para Santiago; para Ourense! que tenemos unas de las comisarías de Policía Nacional más grandes y mejor dotadas de España y está ahí a disposición de que estos la usen :lol:

·
Registered
galeguser
3,838 Posts
Eu tamén concordo co da cor celeste, é moi galega, ideal para os nosos GaGa's :D

·
supersupersuper!
9,737 Posts
En los colores que la identifiquen considero importantísimo que aparezca el celeste. Se promociona muy poco este color, como símbolo identificativo de Galicia, cuando creo que es fundamental, junto con el verde.

Que por cierto, la sede ni para Coruña ni para Santiago; para Ourense! que tenemos unas de las comisarías de Policía Nacional más grandes y mejor dotadas de España y está ahí a disposición de que estos la usen :lol:

De qué carajo hablas, Enjoy??? más grande? más dotada??? pero c*ñ*!!!

Pues a mi me gustaría más el color AZUL bandera de GALIZA, muuuucho mejor lo que pasa que a los puristas ya os veo mosqueados con lo parecido con los maderos pero... es que celestes no creeis que iban a ir un pelo pastelosos???

1 - 20 of 84 Posts