Gouda! 
Leuke fotoserie, typisch Hollands!
Leuke fotoserie, typisch Hollands!
Laat me één HHFer zien die nooit zeikt dat het in Duitsland op een of andere manier beter is.het gras is altijd groener bij de buren![]()
Ik moet zeggen dat me Nederland enorm bevalt hoor. Zit nu wel in Berlijn, maar ik mis de Nederlanders best wel. En Nederlandse steden zijn ook prima. Alleen houd ik gewoon enorm van Berlijn, Hamburg en Freiburg. De eerste twee steden hebben veel meer te bieden en ik krijg er meer het gevoel dat er alles kan. Maar om een gezin te stichten of zo zou ik denk ik liever in Nederland wonen.Laat me één HHFer zien die nooit zeikt dat het in Duitsland op een of andere manier beter is.![]()
I like those cities too (to some extent). The blandness and interchangeable architecture of some German cities (particularly in the Rhineland) is just sometimes too much to bear though. So you yearn for something else, like a Vienna or a The Hague. NL also seems to be far cleaner than Deutschland.Schöne Bilder. Schönes Wetter. Kann nur nicht verstehen warum Holländische Städte besser sind als die deutsche. Ich mag Hamburg, Berlin und Freiburg z.B sehr gern.
Wat ik in Nederland mis is het grote stad gevoel. Dat heeft natuurlijk veel te maken met het feit dat we in Nederland geen traditie van groot hebben. Qua bevolking is dit gevoel wel aanwezig aangezien dat tegenwoordig zijn de grootste Nederlandse steden even multicultureel als bijvoorbeeld de wereldstad Londen, maar qua stedenbouw is het een totaal ander verhaal.Ik moet zeggen dat me Nederland enorm bevalt hoor. Zit nu wel in Berlijn, maar ik mis de Nederlanders best wel. En Nederlandse steden zijn ook prima. Alleen houd ik gewoon enorm van Berlijn, Hamburg en Freiburg. De eerste twee steden hebben veel meer te bieden en ik krijg er meer het gevoel dat er alles kan. Maar om een gezin te stichten of zo zou ik denk ik liever in Nederland wonen.
Qua stedenbouw vind ik Duitsland wel interessanter. Er wordt hier minder in rijtjeswoningen en eigen tuintjes gedacht. Maar dat is misschien eerder een verschil in wensen van de inwoners.
Nice showcase! Thanks for sharing.I like those cities too (to some extent). The blandness and interchangeable architecture of some German cities (particularly in the Rhineland) is just sometimes too much to bear though. So you yearn for something else, like a Vienna or a The Hague. NL also seems to be far cleaner than Deutschland.
Yeah, it's more or less a work in progress.Great! Do you have more pictures :colgate:
Foreigners tend to think German cities are clean but the Dutch are taking it to an entirely different level. Then again NRW probably isn't the cleanest, most "picturesque" part of Germany anyway so the difference becomes even more striking.Nice showcase! Thanks for sharing.
Dutch cities have less grit than German cities. Even Amsterdam and Rotterdam have been cleaned up a lot in recent times. Maybe even too much.
Stimmt. In Berlin ist die Warschauer Straße z.B. echt krass. Oder Schlesisches Tor. So was gibt es in den Niederlanden nicht. Aber cool ist es dort auch.I like those cities too (to some extent). The blandness and interchangeable architecture of some German cities (particularly in the Rhineland) is just sometimes too much to bear though. So you yearn for something else, like a Vienna or a The Hague. NL also seems to be far cleaner than Deutschland.