Skyscraper City Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Banned
3,775 Posts
Mooie foto's, maar snor kan het niet een klein beetje kleiner. Nu kan ik je foto's niet bekijken zonder te scrollen.

·
Bike It!
22,249 Posts
Mooie foto's, maar snor kan het niet een klein beetje kleiner. Nu kan ik je foto's niet bekijken zonder te scrollen.
Heel geslaagde foto's Snor.

Maar je foto's zijn de laatste tijd idd iets te groot om aangenaam en comfortabel te bekijken.
Als ik mijn favorieten-werkbalk minimaliseer, lukt het op mijn breedbeeld-laptop nog net, maar voor wie een gewoon scherm heeft, blijft het een voortdurend en vervelend van-links-naar-rechts en van-boven-naar-onder scrollen.

Hier nog een foto van een van de oudste Brusselse muurschilderijen.
Een klassieker uit de Marollen.

·
Registered
6,375 Posts
Discussion Starter · #6 ·
@ hix & Benonie :

Deze foto's heb ik gevonden op het net, je moet volgende site eens bezoeken: http://www.woophy.com/map/index.php

Betreft mijn eigen foto's , ik neem ze op 6.0 en in 16/9 verhouding en bekijk ze thuis op een 19" scherm
Zal er rekening mee houden in de toekomst , bedankt voor de tip :eek:kay:

·
Registered
6,375 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Lille : muurschildering ingang gare d'Europe

Onlangs nog eens naar Lille geweest om dit vast te leggen: de ingang van het station Lille Europe kant snelweg

:goodbye:

·
Registered
6,375 Posts
Discussion Starter · #10 ·
^^ wie is de uitvoerder? Doet me denken aan de strips van Schuiten en Peeters, mochten jullie die kennen.
Geen idee & mooie striphoes

Snor, misschien hier een thread van maken over muurschilderingen in het algemeen? Er zijn in België ook een hele hoop stripmuren, die hier dan bij zouden kunnen...
Goed idee , bij deze beiden samengevoegd ;)

·
Banned
3,775 Posts
Heel goed idee, ik ben dol op muurschilderingen. Ook van die ouwe reclames, die je vroeger veel zag (Cinzano bijv.). Ik zal er speciaal op letten en de foto's hier posten. Prachtig fresco daar in Lille zeg! :)

1 - 12 of 12 Posts