SkyscraperCity banner

[Gorzów Wlkp.] Galeria Askana

1 - 20 of 62 Posts

·
Registered
Joined
·
2,538 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Askana jest największym i najnowocześniejszym centrum handlowo-rozrywkowym regionu.
Architektura obiektu łączy w sobie tradycję (materiały wykończeniowe budynków), elementy zabytkowe oraz nowoczesność rozwiązań komercyjnych (przeszklony dach, windy panoramiczne, nowoczesny multiplex). Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowo-usługowej z rozrywką Askana jest doskonałym miejscem rodzinnych zakupów i wypoczynku w kinie, kawiarni czy restauracji.

za galeria-askana.pl

Fotki Hypera:






---



 

·
;-)
Joined
·
737 Posts
tragedia, powiem to samo znowu probowali czerpac SB ale im to nie wyszło nie dosc ze od ch**a reklam to jeszcze te kafelki czy jak im tam na ziemi tzn na podłogach, nie no masakryczne dno, 1 i jeszcze kolor tej cegły i to logo jak z przedszkola
 

·
Your brain controller
Joined
·
7,853 Posts
Jak na razie to chyba najgorsza podróba SB w kraju.
 

·
Centuś
Joined
·
3,369 Posts
Fajne zabytkowe "wnętrza", niestety to co je okala zrobiło im straszną krzywdę 3/10
 

·
Live slow - Ride fast
Joined
·
3,380 Posts
Fajne zabytkowe "wnętrza", niestety to co je okala zrobiło im straszną krzywdę 3/10
dokładnie - ten "kościół romański" w środku to zabytek czy nowa realizacja?

daje 5 - na zewnątrz tragedia.
 

·
Registered
Joined
·
311 Posts
chyba się trochę czepiacie... czy wszystko co ma chociaż trochę cegły musi być od razu okrzyknięte podróbką SB? przecież Askana ani trochę go nie przypomina.

gdyby to powstało w którymś z dużych miast, to nie dałbym więcej jak 6, a że powstało w niewielkim Gorzowie - daję 7 (wiadomo było, że Askana, jako galeria handlowa, nie będzie miała prawie żadnej konkurencji, a mimo to inwestor nie poszedł na łatwiznę i nie postawił blaszaka)
 

·
Registered
Joined
·
389 Posts
widać, że wzorowali się chyba na SB, ale coś nie wyszło... choć w Lubuskim to chyba najlepsze CH zdecydowanie - 6/10
 
G

·
Kolory mi nie podchodza, szczegolnie na zewnatrz. Takie jakies za blade. No i ilosc reklam, a w srodku troche "bez duszy". Tragicznie, ani bardzo zle nie jest, ale ogolnie Askana mi nie podchodzi. Wiec 5.
 

·
Pobierowo jest OK!
Joined
·
12,527 Posts
Jedna z najlepszych galerii handlowych, jakie widzialem. Daje 8/10 + 0,5 dodatkowo, poniewaz na zywo moim zdaniem wyglada lepiej, niz na fotkach. Przede wszystkim wkomponowanie wiezy.

P.S.
Dziekuje, ze wspomniales o autorze zdjec, jakies takie znajome mi sie wydawaly :nocrook: :D
 

·
Moderator
Joined
·
8,171 Posts
Na zewnątrz bunkrowata, wewnątrz nijaka, główne wejście tandetne, jedyny plus to pozostawienie zabytkowej wieży, ale próba jej wkomponowania mało udana... 4/10
 

·
Registered
Joined
·
966 Posts
lepsze cos takiego niz blaszaki handlowe, ale z drugiej strony majac sasiedztwo takiej ladnej wiezy mogli sie bardziej pomeczyc, aby koncowy efekt byl lepszy. Sam nie wiem, jaka dac ocene, bo zabytek ladnie wewnatrz wkomponowany, ale na zewnatrz widzial bym ta galerie juz bez wiezy, ktora, krotko mowiac, jest za ladna dla tej calej galerii :]

dam tylko 6, chociaz w rzeczywistosci moze lepiej sie prezentuje
 
1 - 20 of 62 Posts
Top