Supergave serie Carf! Keep 'm coming. 
Wat een HHF-forumledendichtheid daar in Granada drie weken terug, gewoon twee HHF-ers los in 't wild in Granada.Was er drie weken terug. Hele leuke stad. Zou er graag een paar dagen toeven.
Met of zonder ijs etende Braziliaanse?Had die richtingwijzer naar spiritual enlightenment ook al geknipt.![]()
Spaans heel makkelijk te leren? Ik spreek wel een aardig woordje Spaans nu, maar in totaal 3 verleden tijden is toch erg verwarrend. Trouwens, is je Spaans net zo goed als je Nederlands? 'Geldt' moet namelijk met een '-t'!Spaans is heel makkelijk te leren. Hetzelfde geld voor Duits eigenlijk.
Spaans is niet moeilijk te leren hoor. Er zijn moeilijkere talen. Als je bovendien gebruik maakt van je Engels, Frans en/of Latijn kom je al heel ver!Wat een HHF-forumledendichtheid daar in Granada drie weken terug, gewoon twee HHF-ers los in 't wild in Granada.
Met of zonder ijs etende Braziliaanse?
Spaans heel makkelijk te leren? Ik spreek wel een aardig woordje Spaans nu, maar in totaal 3 verleden tijden is toch erg verwarrend. Trouwens, is je Spaans net zo goed als je Nederlands? 'Geldt' moet namelijk met een '-t'!![]()
Zonder. De foto's staan helaas op mijn vaders camera, dus ik kan ze nu niet posten.Met of zonder ijs etende Braziliaanse?