Als ik die dames zie op de laatste foto's kan ik het me best voorstellen 
#20, #24 en #28 vind ik het mooist.
#20, #24 en #28 vind ik het mooist.
Dank! Ja... het Alhambra. Was van plan om dat zeker te gaan bekijken, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Te druk! Zowel ikzelf als het Alhambra!In een woord: prachtig. Heerlijk om weer eens terug te zijn in Granada. (favo #23 en #25 omdat het Alhambra er zo mooi op staat.
Dat viel me ook erg op ja. Vond het niet erg eigenlijk, geeft de stad wel karakter. Alhoewel er wel wat historische gebouwen te vinden zijn die ze wat mij betreft wel met rust hadden mogen laten.Wat een graffiti-smeerboel daar.
Taxi van het busstation naar Alhambra had je ongeveer 5 euro gekost. Tip voor de volgende keer?Wat ik nog herinner van mijn bezoek in 2003 was dat het een behoorlijk eind lopen was vanaf het stadsbusstation naar het Alhambra.
Tip: reserveer in Nederland alvast een kaartje voor het Alhambra, want het is daar altijd druk, zeker in dit seizoen. Er schijnt een max. aantal mensen per dag binnengelaten te worden, kan dus al dagen van te voren 'uitverkocht' zijn....Dank! Ja... het Alhambra. Was van plan om dat zeker te gaan bekijken, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Te druk! Zowel ikzelf als het Alhambra!
Over 1,5 maand ga ik weer, zal dan proberen het zeker te bezoeken...
Alhambra zeker niet overslaan volgende keer!Dank! Ja... het Alhambra. Was van plan om dat zeker te gaan bekijken, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Te druk! Zowel ikzelf als het Alhambra!
Over 1,5 maand ga ik weer, zal dan proberen het zeker te bezoeken...