SkyscraperCity Forum banner

Granada!

2371 Views 12 Replies 10 Participants Last post by  th0m
Een bescheiden selectie van mijn 5-daagse trip naar Granada:

01:

02:

03:

04:

05:

06:

07:

08:

09:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

16:

17:

18:

19:

20:

21:

22:

23:

24:

25:

26:

27:

28:

Er is van sightseeing niet bijster veel gekomen. Toch had jullie forumgenoot het best naar zijn zin:

See less See more
30
1 - 13 of 13 Posts
Als ik die dames zie op de laatste foto's kan ik het me best voorstellen ;)

#20, #24 en #28 vind ik het mooist.
In een woord: prachtig. Heerlijk om weer eens terug te zijn in Granada. (favo #23 en #25 omdat het Alhambra er zo mooi op staat.
Hele mooie serie, zitten hoop toppers tussen. Sommigen lijken wel schilderijen zo mooi.
In een woord: prachtig. Heerlijk om weer eens terug te zijn in Granada. (favo #23 en #25 omdat het Alhambra er zo mooi op staat.
Dank! Ja... het Alhambra. Was van plan om dat zeker te gaan bekijken, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Te druk! Zowel ikzelf als het Alhambra! :D

Over 1,5 maand ga ik weer, zal dan proberen het zeker te bezoeken...
See less See more
Favo's: #5, 24 en 28.

Wat een graffiti-smeerboel daar. Wat ik nog herinner van mijn bezoek in 2003 was dat het een behoorlijk eind lopen was vanaf het stadsbusstation naar het Alhambra.
Ben je leider van een hockeyteam?

Mooie serie hoor! Andalusië is het mooiste gebied van Spanje. Favo's: 5,26,28
prachtige foto's!

granada staat (met andere steden in andalusië) nog altijd hoog op mijn "to visit" lijstje.
Wat een graffiti-smeerboel daar.
Dat viel me ook erg op ja. Vond het niet erg eigenlijk, geeft de stad wel karakter. Alhoewel er wel wat historische gebouwen te vinden zijn die ze wat mij betreft wel met rust hadden mogen laten.

Wat ik nog herinner van mijn bezoek in 2003 was dat het een behoorlijk eind lopen was vanaf het stadsbusstation naar het Alhambra.
Taxi van het busstation naar Alhambra had je ongeveer 5 euro gekost. Tip voor de volgende keer? :)
See less See more
Prachtige foto's van een mooie stad! De omgeving daar is ook echt prachtig!

Die specerijen, is dat al een beetje de Noord-Afrikaanse invloed? Lijkt me van wel:)

En die dames, welke was het geworden?;) Of waren het er meerdere?:p
Favo's: #29, 30a, 30b, 30c & 30d. :D Nee hoor, goeie serie. Het lijkt me een stad met 2 gezichten, als ik deze serie zo zie.
Dank! Ja... het Alhambra. Was van plan om dat zeker te gaan bekijken, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Te druk! Zowel ikzelf als het Alhambra! :D

Tip: reserveer in Nederland alvast een kaartje voor het Alhambra, want het is daar altijd druk, zeker in dit seizoen. Er schijnt een max. aantal mensen per dag binnengelaten te worden, kan dus al dagen van te voren 'uitverkocht' zijn....
See less See more

Alhambra zeker niet overslaan volgende keer!
1 - 13 of 13 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.