Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 34 Posts

·
f a i r l i g h t
125 Posts
Discussion Starter · #1 ·
onweersbuitje..

regenbuitje..

(c) Herman Beun
source.. (+ original sizes)

·
Registered Abuser
6,282 Posts
Very nice. Dat Gynasium Haganum is toch een van de onbekende (althans, buiten Den Haag) pareltjes van de stad :cheers:

·
tunelion
3,116 Posts
mijn 'hometown'. toch wel erg mooi zo inderdaad en kan je nagaan hoe dat clustertje er over 5-10 jaar uitziet! wel compact en op een wereldniveau eigenlijk redelijk klein-stedelijk, maar dat is juist de charme van den haag. het hoeft niet te wedijveren met de grote metropolen want dat is den haag niet, dat wil het ook niet zijn en dat moet het ook nooit worden. den haag moet het fijnste grootste dorp ter wereld blijven (met een klein clustertje van een skyline in het midden;))

·
f a i r l i g h t
125 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Ik helemaal blij, blijkt 't een Flickr serie te zijn. Maargoed, mooi vastgelegd door die Herman. :)
sorry maar wtf bedoel je daarmee?

Er staan zo veel goeie foto's op zulke sites die niemand ooit te zien krijgt omdat ze of geen vrienden hebben of totaal nix weten over sites zoals deze.. (no offence intended)

Had gister nix te doen en ging ff searchen op picasa & flickr.. en heb al aardig wat sets die ik morgen hier op zet, en je zal zien er zijn fotostandpunten die ik hier nog never heb gezien.. en ze zijn allemaal jaw-breaking.

/end_rage =]

·
Registered
1,367 Posts
Sommige mensen worden gewoon gelukkiger van foto's die door degeen die ze plaatst zelf gemaakt zijn.

Zelf vraag ik me af of je toestemming hebt gevraagd aan de fotograaf. Dat is strikt genomen waarschijnlijk niet nodig, maar wel zo netjes. Sterker nog, het zou leuk zijn als die figuur een kort inleiding zou leveren bij zijn eigen serie.

Het geldt nu eenmaal vaak voor documentaire kunst: het verhaal erachter kan een rol spelen voor de waardering.

Just my 2 cents.

·
Rotterdam mijn Wereldstad
1,376 Posts
sorry maar wtf bedoel je daarmee?

Er staan zo veel goeie foto's op zulke sites die niemand ooit te zien krijgt omdat ze of geen vrienden hebben of totaal nix weten over sites zoals deze.. (no offence intended)

Had gister nix te doen en ging ff searchen op picasa & flickr.. en heb al aardig wat sets die ik morgen hier op zet, en je zal zien er zijn fotostandpunten die ik hier nog never heb gezien.. en ze zijn allemaal jaw-breaking.

/end_rage =]
Het is wel gebruikelijk dat je dat een bronvermelding erbij plaatst, zodat de maker van de foto's ook echt de eer krijgt. Dat zal Effes bedoelen, wij zaten jou namelijk te complimenteren voor de bizar mooie foto's. Ik stelde je zelfs een vraag erover, maar dat is natuurlijk (niet altijd) zinloos als je zelf de foto's niet gemaakt heb.

Dit zijn superfoto's en ik denk niet dat de maker het leuk vind dat ze zonder bronvermelding ergens anders verschijnen.

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
^^ Ja, Scar voortaan wat duidelijker de bron vermelden :nono:
Maar natuurlijk zijn dit prachtige pics :banana:

·
XXX
512 Posts
Beter goed 'gejat' dan slecht geschoten
Maar had wel bronvermelding erbij gemogen ja

Maar het zijn iig mooie foto's :)

·
Registered
3,119 Posts
Prachtig uitzicht hoor, maar - en het zal wel aan mij liggen - de foto's zijn kwalitatief gezien gewoon bar slecht.

1 - 20 of 34 Posts