SkyscraperCity banner
1 - 20 of 37 Posts
34,880 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Een collega hier op mijn stage is afgelopen weekend ingetrokken in een nieuw appartement, met een mogelijkheid om het dak op te gaan. (ongeveer 150 meter hoog) Dat heb ik dus maar even gedaan na het werk, wat de volgende foto's opleverde.

Allereerst het kantoor van de stage, waar ook het erbij behorende dakterras is te zien:

en het uitzicht:

:cheers:

·
arnhmember
1,490 Posts
Verschrikkelijk dit! En dan te bedenken dat ik vandaag hutjes met 7 verdiepingen heb gefotografeerd, omdat ik ze interessant genoeg acht voor de database. Waar ben ik dan toch eeeiiiigenlijk mee bezig:D

·
Registered
1,214 Posts
Wat een boutlocatie, kon 'ie geen beter hok vinden?

:tongue3:

34,880 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Mwa, als je na een HBO studie in NYC wilt wonen is dat niet zo heel moeilijk. Je moet een baantje vinden en een woning heb je in een par weken. Duur, dat wel, maar je verdient hier ook goed en een auto heb je dan niet nodig.

Als je hier echt wilt wonen en er wat moeite voor doet is het zo gepiept.

·
Bas
14,400 Posts
Wow!

Bedankt voor de foto`s. Nu zie je verschillende bouwprojecten in een bepaalde fase. Wat wordt dat Hearst-Building toch een beauty! En toch bij enkele foto`s kruipt `mijn` hotelletje met zijn twintig verdiepingen er tussen, heb een paar weken gelogeerd in het Edison, on 47th st west, dus zodoende kan ik ook een beetje bepalen, van waaruit jij die pics hebt gemaakt.
Overweldigende stad, ik zou er ook zo kunnen wonen en werken.....

·
Registered
2,152 Posts
Erg mooi!!

Wat mij opviel zijn de auto's op foto 1 die op gelijke hoogte van je stageterras staan. Hoeveel verdiepingen zal dat ding tellen?

·
Banned
6,813 Posts
schitterende foto's! heerlijke gedachte dat ik er van de zomer waarschijnlijk ook heen ga!:)

@ AE,

ben jij dan ook nog in NYC? dan kun je me wat hoogtepunten laten zien, ik ga in juli. dan gaan me ouders en me broer maar wat anders doen, kun jij me misschien een rondleiding door de stad geven?:)

als dat zou kunnen, dan worden het vette foto's:eek:

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
En hier in Rhoon discussieren ze of een torentje 15m of 20m hoog moet worden, what's the difference? ;)

Ik wist niet dat je stage bent gaan lopen in NY Tim! Wel kick zeg! Hoelang moet je Montevideo missen? Of kom je pas terug als de Rotterdam er staat? Die is inmiddels in aanbouw hier, vorige week de opening van de Parkhaventoren gevierd en de Coolsingeltoren gaat binnenkort ook in aanbouw, alleen 100m hoger. ;)

·
Registered
6,117 Posts
Wow coole foto's!
Weer totaal andere perspectieven dat ik al gezien heb. Die foto's met het contrast tussen die huizen en de hoogbouw vind ik ook het vetst.
En die torens aan Colombus circle (ben even de naam kwijt) komen ook goed uit!

1 - 20 of 37 Posts