Skyscraper City Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
213 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Jongens, verder niets bijzonders, alleen dat ik vandaag in de Europoort moest zijn en terug naar de stad via Heijplaat en de Waalhaven naar de Maastunnel reed.
Ik had helaas geen camera bij me (ik heb niet eens een camera), maar voor degenen onder jullie die een auto hebben: vanaf de weg langs de Waalhaven (de zuidkant) heb je een schitterend zicht op de stad en de skyline! Water, kranen, containers en daarachter onze geliefde stad. Prachtig, zeker met mooi weer zoals vanochtend. Van daar gezien komt de Gedempte Zalmhaven trouwens precies in het midden van de skyline te staan.

·
Enjoy your freedom!
7,592 Posts
Zo ook vanuit de Maashaven. Aantal jaar terug wel eens moeten zijn. Wat dat betreft zijn er nog zat locaties voor mooie foto's vanuit de haven. :eek:kay:

·
Bas
14,513 Posts
Ik moet binnenkort weer eens in Pernis zijn. Vanaf de kop aldaar krijg je de skyline ook goed in het vizier. Ik zal eens even zien of mijn camera dat aan kan, en bovendien, er mag geen smog in de lucht zijn.

Op de Heijplaat is het moeilijk om bij de waterkant te komen, veel kleine bedrijven in het voormalige RDM-complex hebben tegenwoordig forse hekken, camera-of hondenbewaking en dan kun je moeilijk plaatjes maken zoals jij dat wilt. Woef woef, hap hap, daar gaat je dure broek!

·
Registered
213 Posts
Discussion Starter · #10 ·
^^ Langs de weg aan de zuidkant van de Waalhaven kun je prima parkeren (ook riksha's, tuktuks en fietsen kun je er zonder probleem kwijt) en heb je een onbelemmerd uitzicht op de stad.

1 - 10 of 10 Posts