SkyscraperCity banner
1 - 13 of 13 Posts

·
Registered
5,750 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Heusden,Raamsdonkveer en Geertruidenberg

Hoi, hierbij een serie van het vestingstadje Heusden, gelegen in Noord Brabant in het land van Heusden en Altena. Daarna op de terugweg nog even een korte wandeling gemaakt in de omgeving van Raamsdonkveer.

Commentaar is welkom :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40 En onderweg naar huis.....

41

·
Crooswijkert
5,785 Posts
Wederom erg mooie foto's! Te veel favo's :)

·
Gouda's Glorie
7,879 Posts
Jeee, je bent lekker bezig :D Wederom prachtige foto's.

Eén voor één zijn ze prachtig, maar #28 vind ik het mooist.

·
Registered
5,750 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Ik heb even een weekje vakantie, en het was de afgelopen dagen heerlijk wandelweer. :) Bedankt voor de opmerkingen. :) Hopenlijk binnenkort weer een nieuwe lens ivm verjaardag. ;) (giften zijn welkom :lol:)

·
Moderator
16,916 Posts
Mooie serie weer :cool:

·
Registered
5,750 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Ik heb ze enkel bewerkt met sony fotobewerkingssoftware en Photoshop elements. Het zijn zeker geen beelden van een film. Maar bedankt voor de complimenten. :)

·
Los Santos
1,501 Posts
28 is inderdaad echt gaaf, voor de rest allemaal mooie foto's met hier en daar weer die bekende WB sfeer, bedankt voor het delen! :eek:kay:

·
Bas
14,378 Posts
Mooi weergegeven foto`s, Wolkenbestormer. Altijd weer een tikje apart. Flink wat bewerkingen zo te zien, maar dat inspireert anderen ook eens te experimenteren. Bovendien twee aardige typisch Brabantse `waterstadjes`, goed uitgekozen.

·
Registered
5,750 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Het was nogal laat in de nacht toen ik de titel en dus de plaatsnamen opschreef. Heusden werd Heusen (kan het niet meer aanpassen :( ).

@ Railwaystick
Ik heb de foto´s idd wel bewerkt, de ene wat meer dan de andere, maar al met al heeft het bewerken van deze serie mij zo´n zes uur gekost.

In ieder geval iedereen bedankt voor de complimenten. Ik hoor ook graag wat jullie favo´s vinden zo krijg ik ook een beetje een beeld wat andere mensen mooi vinden ipv alleen wat ik mooi vind. :)

·
Registered
1,070 Posts
Ik ben vorige week ook in Heusden geweest, maar toen was het een grauwe dag en al tegen de avond aan. Je hebt heel wat beter weer gehad, zie ik. :)

Favo's zijn 3, 12, 18 en 28. Misschien een rare vraag, maar dat bruggetje op foto 10. Kun je daar overheen lopen? Want ik durfde niet, bang dat het zou instorten of zo...

1 - 13 of 13 Posts