Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 30 Posts

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Veel buien vandaag, maar wou er toch op uit. De fleurige Heuvel Galerie maar eens opgezocht en directe omgeving. Aantal foto's zijn bewerkt, zoals ongetwijfeld te zien is. Gradatie van effecten kan ik helaas niet goed instellen; Photoshoppen is niet mijn sterkste kant en gebruik vooralsnog andere meer beperkte software. Wat niet is kan nog komen..
Enfin...verder van mij geen commentaar, maar jullie comments zijn van harte welkom :) 21 Pics.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

·
First Lady HHF
994 Posts
Er zitten een paar hele mooie tussen, maar nummer 21 vind ik echt het allerbest!

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #3 ·
^Leuk, he? Zo'n scheet..Ik moest 'm gewoon plaatsen, ik hou nou eenmaal van vertederende plaatjes ;)

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #6 ·
[email protected] Ik vraag me af of deze foto's wel hier thuishoren (moest daaraan denken door je opmerking over het reclameblaadje). Wat valt onder stedelijke fotografie? Voor mij is het verblijven in de stad een uitnodiging om alles te kieken wat mij boeit; ik wil daarin een balans zien te vinden door toch ook on-topic de nodige gebouwen en hoogbouw in een serie te plaatsen..Maar ja, zolang ik jullie met het plaatsen van mijn foto's een plezier doe, moet ik me daar denk ik, maar niet zo druk over maken ;)

·
Your advertisement here?
6,840 Posts
Ik vind ze hier zeker thuishoren, zonder meer! Je hebt een (gedeelte van een) stad op de foto gezet, en heb zeker mindere series zien langskomen hier.
Verder zijn sfeerfoto's van steden meestal nog meer gewenst dan gewoon foto's van steden, gezien de populariteit van Hoogbouw010's foto's.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ja, leuk hoor! Enig minpuntje is dat je het meest grootstedelijke element van de Heuvel Galerie, de grote koepel, er niet op hebt staan. Desalniettemin fijne plaatjes om naar te kijken Harrewar! :cheers:

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #10 · (Edited)
^thx. Ik heb de koepel wel gekiekt maar vond het resultaat tegenvallen.. en het baadstertje stond verdorie 2 keer niet scherp op de foto..op zich wel een mooie shot..jammer

·
Registered
7,013 Posts
Mooi hoe je het water in beeld gebracht hebt .
Verder ken ik de Heuvel Galerie ook persoonlijk dus ook al staat die koepel er niet op, ik weet hoe die er uit ziet .

Moet wel zeggen dat ik het wel erg rustig vind voor een zaterdag .
En het weer is natuurlijk ook van betekenis, maar ik was gisteren hier in de stad ( echt baggerweer en onweer ) maar het was nog aardig druk .

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #14 ·
INVISIBLE said:
Mooi hoe je het water in beeld gebracht hebt .
Verder ken ik de Heuvel Galerie ook persoonlijk dus ook al staat die koepel er niet op, ik weet hoe die er uit ziet .

Moet wel zeggen dat ik het wel erg rustig vind voor een zaterdag .
En het weer is natuurlijk ook van betekenis, maar ik was gisteren hier in de stad ( echt baggerweer en onweer ) maar het was nog aardig druk .
Het was na 5 uur; de winkels waren dicht..bewust voor gekozen.

·
Registered
7,013 Posts
Ok dat verklaard veel .
Leek me ook al sterk voor een stad als Eindhoven .
Verder mooi in beeld gebracht .

Vond dit eerder samen met de Orangerie in Apeldoorn de mooiste Winkelcentrums van Nederland .

Nu zijn dat voor mij

1 Klanderij Enschede

2 De Driehoek Oldenzaal .

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Hebben jullie de Galleria Vittorio Emanuele II in Milaan ook al gezien? Werkelijk schitterend! :tongue3:

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #19 ·
[email protected] De shoppingmalls worden steeds mooier! Mooie pics zeg! Heb jij die gemaakt? Zo ja, ik mis wel de groothoek op mijn toestel hoor..
Die pic van mij, van het fonteintje, heb ik nogal met effekten gegoocheld.
[email protected] Tsja, daar moet ik dan ook maar eens naartoe, fantastisch idd.

1 - 20 of 30 Posts