SkyscraperCity Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
fastshooter
2,076 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Gisteren weer eens naar Nootdorp geweest, we moesten een kinderfiets afleveren.

@Juliska: we zijn weer bij je langs gekomen! Op de heenweg was er 2 km file op de ring van Rotterdam
richting Den Haag, dus zijn we via Gouda en Zoetermeer gereden.

Op de terugweg een aantal foto’s gemaakt in de buurt van Rotterdam, niet zoveel als normaal,
maar er waren een paar leuke bij (vind ik tenminste :))
Alle foto's zijn 1200 bij 600px (bewerkingen: croppen, iets verscherpen, 1 à 2 graden draaien).

Hier zijn ze.

Enjoy! :)
Reacties zijn welkom!

1. Helaas wat onscherp (flink ingezoomd, rijdende auto).
Het waaide flink, let op de bomen.

2. Een zoomer. :)

3.

4. Nog een zoomer (helaas ook wat onscherp).

5.

·
I am sterdam
5,242 Posts
Orginele foto's, mooi!

Een tip Erwin, ik zie dat de foto's door het glas zijn gemaakt. Met het programma Picasa van Google, heb je een bewerkingsknop om het glaseffect te verwijderen. Een helder resultaat:

·
Bas
27,154 Posts
Ja, heel erg mooi. Die laatste foto, hè? (Winbuks, post#5) Zo kom ik ook altijd de stad binnenrijden, da`s echt kickuh, man. Alsof je een Amerikaanse wereldstad nadert, maar goed, dit is op het Kleinpolderplein een bekend punt waar ook al eens anderen hebben gefilmd of gefotografeerd (o.a. Francine Houben, ontwerpster van de Montevideo, in een reportage stond ze hier even stil op deze plek, fantastisch!)

Valt mij altijd weer op hoe `krom` en oud de vangrails zijn in de regio Rijnmond. Daar wordt wat afgeragd, vergeleken bij hier.:)

·
Registered
2,927 Posts
Ja, heel erg mooi. Die laatste foto, hè? (Winbuks, post#5) Zo kom ik ook altijd de stad binnenrijden, da`s echt kickuh, man. Alsof je een Amerikaanse wereldstad nadert, maar goed, dit is op het Kleinpolderplein een bekend punt waar ook al eens anderen hebben gefilmd of gefotografeerd (o.a. Francine Houben, ontwerpster van de Montevideo, in een reportage stond ze hier even stil op deze plek, fantastisch!)

Valt mij altijd weer op hoe `krom` en oud de vangrails zijn in de regio Rijnmond. Daar wordt wat afgeragd, vergeleken bij hier.:)
Inderdad erg mooi.

·
fastshooter
2,076 Posts
Discussion Starter · #15 ·
^^ Thanks! :)

#3 vond ik ook het best gelukt, hoewel ik #2 en #4 gave zoomers vind.

De vangrail lijkt idd krommer door het inzoomen.
@Winbuks: bedankt voor de tip! Ziet er beter uit.

Ben nu aan het internetten vanuit het Cyber Cafe van het Hilton in Praag.
Is weer eens wat anders. :cheers:

1 - 19 of 19 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.