Skyscraper City Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
fastshooter
1,118 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Zaterdag 16 juni bracht de Abp-fotoclub – waarvan ik lid ben - een bezoek aan het Historisch Openlucht Museum Eindhoven.
Har is vrijwilliger in dit museum, derhalve had ik hem vantevoren ingeseind dat we kwamen. Har heeft ons toen een kleine rondleiding gegeven.
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, Har!

Hier is een fotoserie van het museum.

Enjoy! :cheers:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23. Enkele foto’s van de “bewoners” van het museum.

24. Deze gans heeft een aantal eenden onder haar hoede...

25.

26.

27.

28. Tot slot nog enkele foto’s van binnen de hutten/gebouwen. Om de kleuren mooier te krijgen heb ik niet geflitst.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

·
Urbanist
3,289 Posts
Mooie scherpe foto's! Echt leuk om te zien hoe ze vroeger woonde en leefde.
Moet ook echt eens langsgaan. Het is gewoon beschamend dat ik er nog nooit ben geweest.

Is dit dorp trouwens uniek in Nederland?

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Mooie reeks... vooral die foto met die regen is leuk en zou zo ergens in Afrika genomen kunnen zijn!

Hulde Erwin...

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Mooi! :cheers: Ik heb al eens een commentaar achtergelaten in een ander topic waar je ook wat van deze foto's gepost had. Daar staat ook wat m'n favo's zijn. ;)

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Hee, leuk dat je deze serie geplaatst hebt :eek:kay: Er zitten echt veel toppers bij en je composities zijn erg mooi! :)

[email protected] Je kunt HOME toch wel de meest authentieke noemen; vooral de pre-historie dan..En ja, er zijn contacten met meerdere centra over heel Europa. Zo gaan we binnenkort eens een kijkje nemen in Kortrijk (Belgie); Archeon staat ook op het programma in het najaar.

Verder wil ik de forummers die dat op prijs stellen best een rondleiding geven..welkom! :) Tis gewoon een prachtige plek.

·
Registered
312 Posts
Ik ben vandaag voor het eerst in dit Openlucht Museum geweest, en ben er zo van onder de indruk geraakt dat ik deze topic nog maar eens omhoog haal om er een beetje reclame voor te maken.

Ik had het museum echter wel een stuk groter verwacht, maar als je dan hoort dat ze met de bouw van één huis een half jaar bezig zijn, is dat misschien nog iets voor de toekomst.

1 - 10 of 10 Posts