Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 38 Posts

·
Not much
11,090 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik durf het bijna niet, maar ik doe het toch ;) Een thread met af en toen een foto van Hoofddorp. Dus niet 1 fotoserie, maar meer als de thread Random Foto's. Soms een paar per dag, soms even niet. Foto's die alle kanten van Hoofddorp laten zien. Voel je vrij om hier ook een foto te plaatsen van Hoofddorp als je die toevallig op je computer hebt staan :)

We beginnen met de Leegwaterstraat, een straat net achter het centrum;

·
Registered
5,750 Posts
Hey shit nou heb ik net geen foto's van Hoofddorp, maar dit lijkt mij een invitatie om eens in dat dorp te gaan fotograferen. Waar hebben jullie de sterwardessen verstopt in Hoofddorp? ;)

·
I am sterdam
4,766 Posts
Deze foto's en reclame kan je eerder kwijt in de volgende topics: "Random foto's" en "Hoofddorp: projectenoverzicht".

·
Registered
691 Posts
XLChris:

Je hebt op 20 min van jouw Hoofddorp een prachtig Haarlem liggen, waar je vele malen mooiere kiekjes kan schieten. Neem je fototoestel desnoods mee naar je werk en ga voor het beginnen met je werk of erna eens foto's maken in de wijkjes Leidsebuurt, De vijfhoek, Koninginnebuurt, Spaardamsebuurt, Oude Centrum of ga naar de Waarderpolder bij Station Spaarnwoude.

Het is slechts een tip! Neem het advies ter harte. Maar in Hoofddorp valt niet veel meer te fotograferen (vind ik). Het is zonde dat je de parel in de regio vergeet!

·
Not much
11,090 Posts
Discussion Starter · #16 ·
^Haarlem is inderdaad prachtig, neem eens een kijkje op mijn Flickr, daar staan vele foto's van Haarlem. Maar daarnaast kom ik zo vaak in Haarlem dat ik echt een keer de tijd moet nemen wil ik mooie foto's maken. En Hoofddorp heeft ook stukken die misschien wel niemand kent hier maar die harstikke mooi zijn, in het centrum!

·
Not much
11,090 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Het oude treinstation van Hoofddorp;

De Hoofdvaart kerk in het centrum;

2 flats steken net boven de Geniedijk uit;

Woning naast het Cultuurgebouw in het centrum;

Andere straat in het centrum;

·
Not much
11,090 Posts
Discussion Starter · #18 ·
De kinderboerderij, ook in het centrum, tegen Beukenhorst aan;

Dit restaurant/café ligt naast de kinderboerderij;

Aan de Hoofdvaart vind je vaak nog zulke huizen;

Nieuwbouw op de Floriande eilanden;

·
Registered
416 Posts
XLChris:

Je hebt op 20 min van jouw Hoofddorp een prachtig Haarlem liggen, waar je vele malen mooiere kiekjes kan schieten. Neem je fototoestel desnoods mee naar je werk en ga voor het beginnen met je werk of erna eens foto's maken in de wijkjes Leidsebuurt, De vijfhoek, Koninginnebuurt, Spaardamsebuurt, Oude Centrum of ga naar de Waarderpolder bij Station Spaarnwoude.

Het is slechts een tip! Neem het advies ter harte. Maar in Hoofddorp valt niet veel meer te fotograferen (vind ik). Het is zonde dat je de parel in de regio vergeet!
Wat een flauwe opmerking. XLChris laat gewoon zijn eigen woonplaats zien, en ik waardeer zijn warme pleidooi zeer!

·
Registered
691 Posts
Wat een flauwe opmerking. XLChris laat gewoon zijn eigen woonplaats zien, en ik waardeer zijn warme pleidooi zeer!
Hoezo nou weer flauw? :nuts:
Het is gewoon goed bedoeld hoor en dat weet Chris ook! Het was enkel een tip hoor!
Niet ieneens dingen verkeerd gaan opvatten...

Ikzelf zou niet zulke foto's kunnen maken overigens. Voor hem is het ook leuk (lijkt mij althans) als hij erop uitging om ook zelf meer te kunnen oefenen, spelen met fotografie, dat was meer mijn insteek. In bijvoorbeeld Haarlem kan hij veel meer halen uit zijn fotokunsten.

1 - 20 of 38 Posts