Waar een dagje "spijbelen" al niet goed voor kan zijn Ik was al eens eerder bezig geweest met grafiekjes, maar meestal simpel en snel in Paint gemaakt. Enkele afbeeldingen ooit nog naar Skyscraperpage.com gestuurd, maar heb tegenwoordig geen zin meer om alles daar naartoe te sturen. Ik maak liever zelf een lijstje! Deze lijst is overigens (nog) NIET COMPLEET!
Dát er bij het stationsgebied échte hoogbouw komt is wel duidelijk denk ik. Maar of dat in de vorm van de Emmatoren blijft weet ik niet. In ieder geval mag je het bestempelen als minst haalbare plan. Van alle andere plannen is het zeer waarschijnlijk dat ze er komen (inclusief de Waterknoop!)
@ Koen: heb je mij horen zeggen dat ik een 100% waterdicht waarheidsgetrouw overzicht zou geven?
Even een vraagje, Hoe doe je dit nou precies? Dan moet je allemaal plaatjes hebben van de gebouwen en dan moeten ze ook nog even groot zijn? Het ziet er mooi uit dat wil ik ook wel kunnen
Heb je toevallig ook nog een grotere versie? Nu kom ik na het klikken op de afbeelding bij imageshack homepage uit, ik hoopte eigenlijk op een grotere versie
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!