SkyscraperCity Forum banner

Hoogbouw Grafiek Groningen

5769 Views 33 Replies 22 Participants Last post by  Tim B
Waar een dagje "spijbelen" al niet goed voor kan zijn :D Ik was al eens eerder bezig geweest met grafiekjes, maar meestal simpel en snel in Paint gemaakt. Enkele afbeeldingen ooit nog naar Skyscraperpage.com gestuurd, maar heb tegenwoordig geen zin meer om alles daar naartoe te sturen. Ik maak liever zelf een lijstje! Deze lijst is overigens (nog) NIET COMPLEET!

KLIK HIER VOOR GROTE VERSIE

nummer- gebouw- hoogte- status

1. Emmatoren 150 *
2. Hunzecentrale 124 X5 #
3. Suikerunie 100
4. Martinitoren 97
5. Kempkensberg 87/92 (nog geen ontwerp bekend) *
6. Gasunie 87
7. Stoker 80 *
8. Brander 80 *
9. Waterknoop 75 *
10. Grote Beerstraat 65 *
11. Rokade 63
12. Regentes 55
13. Kop van Oost 55 *
14. Dinkelpark 53 *
15. Canadalaan/Gyas 50+ *
16. Fortuna 53 *
17. Campertoren 50
18. Marqant 50+ *
19. Prisma 50+ *
20. De Meester 50+ *
21. Pino 42 *
22. Klimtoren 37
23. Euroborg 35
24. Spoorbrug 30+

* In voorbereiding
# vernietigd
See less See more
1 - 20 of 34 Posts
Leuk gemaakt. Nummer 9, de Waterknoop ziet er wel interessant uit. Maar hoe groot is de kans dat de Emmatoren er komt?
Mooi overzicht! :D
Is het niet wat voorbarig die Emmatoren er bij te zetten?
Dát er bij het stationsgebied échte hoogbouw komt is wel duidelijk denk ik. Maar of dat in de vorm van de Emmatoren blijft weet ik niet. In ieder geval mag je het bestempelen als minst haalbare plan. Van alle andere plannen is het zeer waarschijnlijk dat ze er komen (inclusief de Waterknoop!)

@ Koen: heb je mij horen zeggen dat ik een 100% waterdicht waarheidsgetrouw overzicht zou geven? :)
See less See more
Even een vraagje, Hoe doe je dit nou precies? Dan moet je allemaal plaatjes hebben van de gebouwen en dan moeten ze ook nog even groot zijn? Het ziet er mooi uit dat wil ik ook wel kunnen ;)
PS rullez :cheers:

Heb je toevallig ook nog een grotere versie? Nu kom ik na het klikken op de afbeelding bij imageshack homepage uit, ik hoopte eigenlijk op een grotere versie
@ FCG: je moet ook op de tekst klikken slimpie :)
Goed gedaan man! :eek:kay: Ik hoop echt dat die Waterknoop er komt. Zou een mooie aanwinst zijn voor dat gebied, dat naar mijn idee er brak bij ligt.
Waterknoop is inderdaad echt een vette eyecatcher!
Mooi gedaan Eisso!

We blijven geloven in de Emmatoren. Met voldoende geloof-energie van onze kant komt ie er wel. :D
In een dag gedaan Eisso? Mooi gedaan trouwens.
Dat 5é gebouw met het vraagteken is pas mooi :) grapje. Leuk plaatje!
Wat een vrolijke kleine gebouwtjes allemaal eigenlijk :)
Jah, je Avatar zou er niet bij misstaan ;)

(je hebt toch wel uitgevogeld hoe je hem groter maakt he!)
zijn jullie die emmatoren nu nog nie vergete;)
hey Eisso het is gepubliceerd ipv gepupliceerd :D :D :D

Waarom ben je eigenlijk gestopt Eisso?, die prutsers op SSP kunnen er helegaar niks van :D :D
See less See more
1 - 20 of 34 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.