SkyscraperCity banner

1 - 20 of 4367 Posts

·
Registered
5,750 Posts
Discussion Starter #1
Mijn broer attendeerde me op een toren in Londen... Ik weet niet of deze bij jullie al bekend is (waarschijnlijk wel maar goed, je weet maar nooit :) )

In ieder geval een mooie site

http://www.shardlondonbridge.com/

·
Registered
709 Posts
Een regelmatig kijkje in het Internationale Forum, om daar vervolgens de Highrise, Skyscrapers en Supertalls af te struinen levert een goed zich op in de ontwikkelingen op de rest van deze aardbol. Steden als New York, Chigago, Parijs, Frankfurt en Dubai klik ik bijna altijd wel aan, soms ook andere.

Deze was mij ook al bekend; best aardig gebouw maar toch ben ik er niet heel erg gecharmeerd van. Hij is hoog, dat wel, maar verder vind ik hem niet erg spannend en op een één of andere manier dik ;) Ook de lokatie komt bij mij wat onlogisch over, maar ik ken Londen niet heel erg goed.

·
Registered
1,246 Posts
Ja bij mij wel. Volg die thread al een tijdje. Hij is sinds kort zelfs U/C! (Het kan in deze tijden dus toch nog, maar misschien was de financiering eerder rond.)

Bijzondere toren, hoewel ik geen fan ben van piramides. Komt zo lomp over, maar in dit geval maakt dat glas aardig wat goed.
Het filmpje op de site bewijst in ieder geval wel dat het een mooie landmark wordt in Londen :).

·
Registered
4,966 Posts
Niet spannend en de locatie niet echt logisch:nuts:

Ik ken deze toren al, en ben er behoorlijk gecharmeerd van, zoals ik van veel architectuur van deze metropool gecharmeerd ben:cheers:

·
Registered
33,493 Posts
Een regelmatig kijkje in het Internationale Forum, om daar vervolgens de Highrise, Skyscrapers en Supertalls af te struinen levert een goed zich op in de ontwikkelingen op de rest van deze aardbol. Steden als New York, Chigago, Parijs, Frankfurt en Dubai klik ik bijna altijd wel aan, soms ook andere.
Er gaat even wat tijd inzitten, maar de grootste projecten en/of de grootste steden houd ook ik dagelijks even bij. Dit is een mooie toren op een goede locatie (perfecte OV verbinding) in hartje Londen.

Mooi dat na lange voorbereidingen deze toren nu toch gebouwd wordt, en dat inderdaad in deze tijd! ;)

·
Live from the sky!
3,124 Posts
je weet dat er er op dit moment ook een prachtige toren in aanbouw is en dat er nog een paar hele mooie bijkomen?

en nu in aanbouw:

·
Registered
211 Posts
Ik vind het een mooie toren, doet mij ergens denken aan dat ding in San Francisco. :D

@ Deventer Up: Waarom zou de locatie zo slecht zijn volgens jouw, staan toch wel meer torens in de buurt?

·
Not much
11,087 Posts
Vindt het een prachtige locatie, zo'n monsterlijk gebouw midden in de stad. Gaat veel de lucht in daar zeg.....

·
Banned
117 Posts
De huidige burgemeester BoJo (Boris Johnson) is niet pro-hoogbouw. Red Ken (Livingstone, the squeeky little freak) was pro-hoogbouw. Er staat nog niets en de Engelsen kennende ...

·
Registered
1,354 Posts
ik kende hem al maar het jammere vind ik dat in londen:

1. de torens verspreid staan op drie locaties
2. te dicht staan bij het historische centrum

dan vind het persoonlijk beter in parijs waar men ze mooi heeft gegroepeerd en buiten het centrum ligt.

·
Banned
117 Posts
Ben nooit zo'n kei geweest in grammatica.
Hij ook niet eigenlijk! Dit leest vreemd:

"Volgens mij heb ik"
According to myself, I have ...

Als je zoiets in het Engels zegt, lacht iedereen jou uit.

·
Enjoy your freedom!
7,509 Posts
Ik kende hem ook al. Voor mijn werk kom ik nog wel eens in Londen en ik moet zeggen, prachtige stad.

Voor de geïnteresseerden uit deze thread

• Like
Reactions: LFXDN
1 - 20 of 4367 Posts