SkyscraperCity banner

4321 - 4340 of 4373 Posts

·
Registered
1,959 Posts
Ik zag dit artikel voorbijkomen;

Het is de Daily Mail, dus ik weet niet in hoeverre het klopt. Ik kan er niet snel meer over vinden, maar misschien zoek ik op de verkeerde zoektermen?

·
The only way is up
82,902 Posts
Wel interessant dat ze meer naar andere kwaliteiten gaan kijken dan het ontwerp van het gebouw alleen.

'Copycat designs will be strictly forbidden. '

Dit lijkt me ook een goede. Gaat meer diversiteit opleveren. Je ziet daar natuurlijk enorm veel complexen van identieke torens.

·
HHF user
1,901 Posts
Nederlandse ontwikkelaars staan aan de basis van dit voorstel voor de hoogste toren van Canada, in Toronto:

“... Herzog & de Meuron and local studio Quadrangle were enlisted by Dutch management companies Kroonenberg Groep and ProWinko to design the mixed-use tower to replace a 16-storey commercial building from the 1960s that has offices and retail spaces...”

Bron o.a.
“Herzog & de Meuron designs Canada's tallest skyscraper”:

• Like
Reactions: The Polwoman

·
Registered
5,740 Posts
^^
Die Aussies houden van mooie dingen. Ze hebben smaak en style.
Het leven is goed daar. Misschien toch maar weer eens de Australian Migration Consultancy Service benaderen ;)

·
Registered
1,275 Posts
Deze foto illustreert echt goed wat een gigantische metamorfose NYC heeft ondergaan, de Billionaires Row met al haar pencil towers, WTC en de Hudsons Bay hebben een grote invloed op het silhouet van de skyline.
Bizar snel gegaan ook.

·
Registered
10,110 Posts
Het begint toch wel steeds meer San Gimignano te worden daar, met die naalden van ijdelheid. En zoals de pestepidemie een einde aan de torenwoede van San Gimignano maakte, zal zo de corona-epidemie het einde van New York inluiden?

·
We exist
2,402 Posts
Dat dachten ze 19 jaar geleden ook toen er twee vliegtuigen twee torens doorboorden. Net als toen denk ik dat het komende decennium verloren is maar in de jaren '30 komt weer een bouwhausse.

Echter, dit is zeer afhankelijk van politieke ontwikkelingen. Zoals het nu gaat graaft Trump het Amerikaanse graf, door o.a. het totale gebrek aan controle en de rest van het jaar geeneens journalisten, hoog-presterende studenten (toekomstige personen met letterlijk en figuurlijk goud op zak) of zakenlieden toelaten uit veiligere landen. De wederzijdse blokkade van personenvervoer zal nog een zware wissel trekken op New York omdat de stad meer en meer begon te leunen op toerisme en rijke lieden uit het buitenland nadat veel eerder de buitenlandse migratiestroom van goedkope arbeid al was opgedroogd. De rest van de wereld zal ook niet zo gauw personenverkeer naar de VS toelaten al zou de VS het zelf weer toelaten.

·
Registered
10,110 Posts
Ik zat eens even te kijken naar waar de nexus of power van dit forum is: het HQ van VerticalScope, Inc. in Toronto. Zo zag dat er voor de deur uit in 2009:

...en zo in 2019:

Mah gawd...

4321 - 4340 of 4373 Posts