SkyscraperCity Forum banner

Ik moet het even kwijt...wat een ROTKRANT is het AD Rotterdam!

8227 Views 52 Replies 23 Participants Last post by  Skyscrapercitizen
Mensen, ik zit hier bijkant met het schuim op mijn mond te typen: ik ben het AD Rotterdam HELEMAAL zat. Ik doe toch echt altijd mijn best om iets constructiefs toe te voegen als reactie, geen beledigingen, geen rare dingen. Maar het AD is zo idioot IDIOOT bij het beoordelen van ingezonden reacties: mijn stukkies worden soms geplaatst, soms niet en soms worden ze bij voorbaat al geweigerd terwijl ik toch ECHT geen poep en plas schrijf! Maar goed...daar kan ik nog mee leven. Waar ik dan weer helemaal niet tegen kan is dat hetzelfde groepje Rotterdamse Tokkies wel elke reactie erdoorheen krijgen. Ja, ik heb het over jullie Jan uit Spijkenisse, Rudolfientje en EET GEEN...DIERENLEED. Grrrrrrr.....En altijd dat eeuwige gezeik over elke scheet die gelaten wordt in de stad. Vreselijk!! Hebben jullie dat nou ook? Gooi het er maar lekker uit in deze thread.
See less See more
1 - 20 of 53 Posts
Ik heb gister ook een reactie geplaatst, maar die kwam er pas een tijd na doorheen. Misschien nog even geduld dus. Wel vreemd dat het zo lang duurt.
Heb twee keer geprobeerd vandaag om een tweede reactie bij dat artikel over het postkantoor te plaatsen maar ik kreeg een al gelijk bij het versturen een melding dat mijn reactie geweigerd werd. Echt, ik weet niet waarom ik nog de moeite neem!

Als ik nou eens standaard de komende week bij om het even welk artikel schrijf: "Ja, maar wie moet daar voor krom liggen? Jan met de Pet zeker!", zou dat de AD-goden dan weer gunstig stemmen?
See less See more
Papieren kranten hebben hun beste tijd wel gehad. Ik lees de online AD en als je daar onder sommige berichten de reakties ziet, is het al geen haar beter dan hier bij de Leeuwarder Courant of het Dagblad van het Noorden. Het blijven allemaal lokale suffertjes, zowel de kranten als het publiek. Niet meer druk over maken, zou ik zeggen.
See less See more
.....Maar het AD is zo idioot IDIOOT bij het beoordelen van ingezonden reacties: mijn stukkies worden soms geplaatst, soms niet en soms worden ze bij voorbaat al geweigerd terwijl ik toch ECHT geen poep en plas schrijf!

Waar ik dan weer helemaal niet tegen kan is dat hetzelfde groepje Rotterdamse Tokkies wel elke reactie erdoorheen krijgen. Ja, ik heb het over jullie Jan uit Spijkenisse, Rudolfientje en EET GEEN...DIERENLEED. Grrrrrrr......
Het is mij ook al een paar keer gebeurd dat a.d.h.v. het IP-adres waarvan ik vandaan stuur, een reactie direct geweigerd wordt. Mogelijke oorzaken kunnen zijn "grof taalgebruik, beledigingen, enz, enz". Daaraan heb ik mij sowieso nooit schuldig gemaakt. Ook ben ik van mening dat mijn bijdragen altijd positief en constructief zijn. Ik roep eigenlijk nooit zomaar iets, maar probeer net als jullie aantoonbare onwaarheden te weerleggen en de achtergronden over bepaalde items toe te lichten. Helaas werkt dat bij het AD zo dat dit misschien niet altijd welkom is.

Sommige reacties of aanvullende reacties (die mijn argumenten altijd verder kracht bij zetten, komen ook niet altijd op de site. Ook niet na meer dan 8 uur gewacht te hebben.

En inderdaad, de negatievelingen die ongefundeerd loze argumenten spuien die vaak als tangen op varkens slaan, schijnen er "moeiteloos" doorheen te komen. Zo probeert het AD misschien de balans tussen platvloers en onderbouwd te bewaren. Wat mij betreft een slechte zaak!
See less See more
Tot 1991 had Rotterdam nog twee eigen kranten, nu heeft het er nul. Dat een AD met kritiekloze bijlage met ietwat herschreven persberichten en artikelen van het kaliber klein persoonlijk leed daar niet voor doorgaat blijkt ook uit het feit dat het domein www.rd.nl niets meer doet. Wat dat aangaat mag Amsterdam het Parool koesteren. Ik zou willen dat wij hier zo'n krant hadden.
See less See more
Ik hoop echt dat de AD/RD failliet gaat, echt een grafkrant geworden, wat alleen goed is als pleepapier!

Ik ben zooooooo blij dat ik die krant noooit meer aanraak. Ik zoek mijn nieuws wel @ nu.nl
Ik baalde dat ik vanochtend geen RD bij me had, ik zat te schijten, en toen kwam ik zonder pleepapier te zitten :eek:hno:
^^ :D

Ik moest deze week 2x achter mijn AD aan bellen waar ie nou bleef. :eek:hno:
Heerlijke krant vind ik het, goede artikelen die zeggen wat ik denk, prachtig toch? En ik hoef nooit te reageren want andere zeggen al wat ik denk...

:puke:
Ik moet zeggen dat de Groene Hart editie zo slecht nog niet is, maar als ik soms lees wat voor achterlijke zooi er in 'jullie' versie staat moet ik soms ook wel eens heel erg hard huilen.
Gewoon niet bij de pakken neerzitten en opbellen. En dan niet naar een 0900-nummer maar een 010-nummer.
Altijd je gelijk halen en doordrammen! Laat ze maar gek worden! Het is al zo Nederlands om je neer te leggen bij de feiten.
Voor de liefhebbers weer een typische AD-discussie over de sluiting van een pettenwinkel aan de Meent in het AD. Vreselijk!!!!
^^

Ja ik heb die jan uit spijkenisse wat proberen uit te leggen maar het lukt maar niet bij die vent :bash:

Volgens die man is de Meent aan het verloederen en zitten er alleen maar uitzendburo's en blokkers. Volgens mij gaat die vent iedere keer met een papieren zak over zijn hoofd Rotterdam in :lol:
See less See more
^^ Het is vrijwel altijd vergeefse moeite. Ik reageer op het AD alleen nog maar bij belangrijke projecten (een hoedewinkel is bij het AD natuurlijk nieuws dat een voorpagina waardig is) als er echt pertinente leugens worden verteld. Zo probeer ik de valse beeldvorming die velen (willen) schetsen zo veel als mogelijk is te beperken. Echt weg gaat het nooit want vele mensen geloven nu eenmaal wat ze willen geloven.

Oud voorbeeld wat je soms nog wel eens hoort: "Een Alfa Romeo roest nog steeds in de folder". Dat geloven sommige mensen nog die 30 jaar geleden van de roestproblemen van Alfa Romeo hoorden. Dat is wel een aardig voorbeeld. (nou aub niet off-topic over auto's e.d. gaan, het gaat mij om het voorbeeld betreffende een oude beeldvorming en hoe lang dat bij sommige mensen blijft hangen).

En als die vervelende Jan uit Spijkenisse en zijn soortgenoten (eerder zielige lotgenoten) inderdaad iedere keer met een papieren zak over hun hoofd Rotterdam in gaan (eerder hebben zij oogkleppen op en zien zij de goede dingen niet omdat de beeldvorming bij hen al bepaald heeft dat in Rotterdam het nooit iets goeds kan zijn), dat zij dan zo. Aan dergelijke types is echt geen eer te behalen. Het is het niet eens waard om bij onbelangrijke artikelen op die zielige figuren te reageren!
See less See more
Nou ja, ik kon in ieder geval wel lachen om mijn eigen opmerking over "Jan met de Pet" in de reacties! :)
Had em gezien ja, hysterisch :D
^^
Ga je dan niet met de caravan op vakantie? :lol:
Om het niveau van dit pulpblaadje nog maar weer eens weer te geven:

Gemeente laat vlag te lang hangen

ROTTERDAM - De gemeente Rotterdam heeft gisteren tegen het protocol in per abuis een vlag op het hoofdgebouw van de dienst sociale zaken aan de Willem Ruyslaan half stok laten hangen.

Schandalig, fulmineert het echtpaar Van de Kleij, dat uitkijkt op het gebouw. Het protocol van de Nederlandse vlag gebiedt dat vlaggen op 4 mei slechts vanaf 18.00 uur tot zonsondergang halfstok mogen hangen. „Deze vlag heeft de hele nacht zo gehangen. Dat mag gewoon niet. En dit is nog wel een openbaar gebouw,’’ stelt de 87-jarige Willem van de Kleij die de vergissing als zeer pijnlijk ervaart. „Wij hebben de oorlog nog meegemaakt en weten wat bevrijding is.’’

Een telefoontje naar de gemeente leert dat de dienst die verantwoordelijk is voor alle vlaggen op openbare gebouwen, deze ene vlag is vergeten. „Een heel vervelende vergissing,’’ laat een woordvoerder weten.
:toilet:
See less See more
1 - 20 of 53 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.