Ik heb gister ook een reactie geplaatst, maar die kwam er pas een tijd na doorheen. Misschien nog even geduld dus. Wel vreemd dat het zo lang duurt.
Het is mij ook al een paar keer gebeurd dat a.d.h.v. het IP-adres waarvan ik vandaan stuur, een reactie direct geweigerd wordt. Mogelijke oorzaken kunnen zijn "grof taalgebruik, beledigingen, enz, enz". Daaraan heb ik mij sowieso nooit schuldig gemaakt. Ook ben ik van mening dat mijn bijdragen altijd positief en constructief zijn. Ik roep eigenlijk nooit zomaar iets, maar probeer net als jullie aantoonbare onwaarheden te weerleggen en de achtergronden over bepaalde items toe te lichten. Helaas werkt dat bij het AD zo dat dit misschien niet altijd welkom is......Maar het AD is zo idioot IDIOOT bij het beoordelen van ingezonden reacties: mijn stukkies worden soms geplaatst, soms niet en soms worden ze bij voorbaat al geweigerd terwijl ik toch ECHT geen poep en plas schrijf!
Waar ik dan weer helemaal niet tegen kan is dat hetzelfde groepje Rotterdamse Tokkies wel elke reactie erdoorheen krijgen. Ja, ik heb het over jullie Jan uit Spijkenisse, Rudolfientje en EET GEEN...DIERENLEED. Grrrrrrr......
:toilet:Gemeente laat vlag te lang hangen
ROTTERDAM - De gemeente Rotterdam heeft gisteren tegen het protocol in per abuis een vlag op het hoofdgebouw van de dienst sociale zaken aan de Willem Ruyslaan half stok laten hangen.
Schandalig, fulmineert het echtpaar Van de Kleij, dat uitkijkt op het gebouw. Het protocol van de Nederlandse vlag gebiedt dat vlaggen op 4 mei slechts vanaf 18.00 uur tot zonsondergang halfstok mogen hangen. „Deze vlag heeft de hele nacht zo gehangen. Dat mag gewoon niet. En dit is nog wel een openbaar gebouw,’’ stelt de 87-jarige Willem van de Kleij die de vergissing als zeer pijnlijk ervaart. „Wij hebben de oorlog nog meegemaakt en weten wat bevrijding is.’’
Een telefoontje naar de gemeente leert dat de dienst die verantwoordelijk is voor alle vlaggen op openbare gebouwen, deze ene vlag is vergeten. „Een heel vervelende vergissing,’’ laat een woordvoerder weten.