Skyscraper City Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Slap the NIMBY
509 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hier een selectie van mijn trip naar Frankfurt!

Hier onder nog een beetje zooooooooooomm!

:cheers: :cheers:

35,036 Posts
Frankfurt is en blijft voorlopig veruit de mooiste stkyline van Europa. Hoog, lekker op elkaar en toch nog wat ruimte ertussen.

De Kwaliteit van zowel de architectuur als de buitenruimte eromheen is goed! Maintower is IMO zelfs de mooiste skyscraper van Europa! :love:

Mooie pics!

·
visit the world
8,172 Posts
dito pics! :eek:kay: Frankfurt blijft geweldig. Mooie goede torens en skyline.
Maintower blijft leuk al is het alleen al om :cheers: bovenin :D
DG Bank (Westendstrasse 1); of hoe heet tegenwoordig die bank.. vind ik persoonlijk frankfurt en europa's mooiste! Het meesterwerk van KPF Europe..:)

·
Registered
373 Posts
Lekker Amerikaans, mij voorkeur ligt bij een Amerikaanse skyline omdat het een bepaalde charme heeft. Aziatische skyline's zijn veelal uit de grond gestamte woontorens. Met afstand de beste skyline vann Europa omdat de skyline de stad typeert.

35,036 Posts
Commerzbank van foster is fascinerender en bijzonderder dan Maintower. Maar puur 'tietenkijkend' ga ik toch voor de laatste. :cheers: Commerzbank is dan meteen # 2 voor mij, daarna komt denk ik het warsaw financial center.

1 - 19 of 19 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.