Prachtige serie, dank voor het delen 
Er waren inderdaad genoeg stukken, wijken en straten waar er genoeg vuiligheid lag.....Geweldige foto's. Delhi ziet er op je foto's veel schoner uit dan ik had verwacht, al is dat bij de bekende bezienswaardigheden ergens ook wel logisch. De sloppenwijken zullen er ongetwijfeld minder florisant bijliggen. Lijkt me een ongelooflijk boeiend land om te bezoeken, India. Wie weet over een paar jaar...
Je zult best met een B787 gevlogen hebben. Dat neem ik graag van je aan.^^ geloof me het was echt een 787! KLM vliegt dagelijks met deze jongen heen en weer.
jij hebt gelijk.... de opstelling binnen was 3-4-3 en dat heeft de 787 bij de KLM niet (3-3-3). gelukkig op de terugweg hadden we dan wel een echte 787!Je zult best met een B787 gevlogen hebben. Dat neem ik graag van je aan.
Maar je foto laat toch echt een B777 zien. De B787 heeft een cockpit met 4 ruiten, de B777 heeft een cockpit met 6 ruiten en een iets anders gevormde neus.
Maar goed, je mooie foto's zijn in dit draadje veel belangrijker dan het type vliegtuig waarmee je gevlogen hebt.
Met de hitte in india en de locatie is dat volgens mij verdomde lastig. Juist hier absoluut niet moeders mooiste maar met het gebouw, de situering in het water, het volledig gebruik van de tempel tot op het dak als bidruimte is het denk ik niet anders op te lossen zonder sloop/nieuwbouw 😁67.
Wit, goud en airco's
Heel fraai die tempel, maar hadden ze die dingen niet ergens anders kunnen plaatsen?
Ondanks het feit dat (New) Delhi als centrum van de regering en de rijke elite in wijken als Gurgaon schoont lijkt, hoef je maar naar het Oude Delhi (Shahjahannabad) te gaan om weer in de typische Indiase smootchy sferen te komen. En er liggen ook hele grote sloppenwijken om de stad met een vuiligheid die je je niet kunt voorstellen. Maar als je echt ultieme gekte wilt meemaken moet je naar Kolkata gaan. Dat is zo'n beetje de meeste hard-core stad van de wereld. Je houdt ervan of je haat het. Ik vind het geweldig.Geweldige foto's. Delhi ziet er op je foto's veel schoner uit dan ik had verwacht, al is dat bij de bekende bezienswaardigheden ergens ook wel logisch. De sloppenwijken zullen er ongetwijfeld minder florisant bijliggen. Lijkt me een ongelooflijk boeiend land om te bezoeken, India. Wie weet over een paar jaar...