SkyscraperCity banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Moderator
16,885 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik kan me nog herinneren dat Derek op msn tegen mij zei dat ik absoluut naar Siena moest. Heb aangedrongen bij men ouders dus wij naar Siena. Was er ongeveer 3/4 uurtjes dus had niet veel tijd om foto's te maken.

Siena is dan ook niet zo heel groot, ongeveer 60.000 inwoners. Wel een erg mooi stadje, ik denk dat zo'n beetje alles binnen de stadsmuur op de wereld erfgoed lijst staat.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Veel van dit soort entertainers gezien, erg leuk!

9. Piazza di Venezia volgens mij

10.

11. Hier maar even ingeklommen. Moet je even voor in de rij staan en kost je 7 euro, maar dan heb je wel een uitzicht. Volgens mij meer trappen dan de dom in Utrecht..

12. Na een paar trappen..

13. Kijk dit is een stukje hoger

14. Hoogste punt

15.

16. Zeer compact stadje

17.

18. Ook hier zie ik weer steigers bij een kerk, erg jammer bijna in elke stad gezien. Zul je wel meer zien in men andere serie's die binnenkort komen

19.

20.

21. Even naar beneden kijken :)

22.

23. Close up

24. Toscaans landschap in de achtergrond

25. Veel groen en de oude stadsmuur

26. De toren nog een keer

27. Erg stijl! Gelukkig gingen we naar beneden en niet omhoog

Volgende serie is Florence!

Bedankt voor het kijken en commentaar is welkom :cheers:

·
Moderator
16,885 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Dat vind ik niet zonde :) Ieder zijn eigen smaak.

·
Moderator
16,885 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Niet interessant genoeg? haha

·
Annoying member
6,965 Posts
Ik denk dat de foto's beter tot hun recht komen in hun oorspronkelijke kleuren. Ik vind dit een beetje over the top.

·
Moderator
15,243 Posts
Het is een leuke serie met fraaie plaatjes. Maar om de een of andere reden heb je besloten bij allemaal een kleurcontrast te gebruiken wat:
1) Onnatuurlijke kleuren geeft (bv blauwe bergen)
2) De kleuren licht doet laten geven
3) De details grotendeels doet verdwijnen doordat de pixels vollopen met de overheersende kleur.

Erg jammer want het waren anders zulke mooie plaatjes geweest.

Favo 3 en 5 trouwens.

Ik hoop dat het iets is wat je in een fotobewerkingsprogramma doet en hoop ook dat je het bij volgende series achterwege laat ;)

·
Registered
51 Posts
Prachtige stad en mooie foto's, ik vind die warme kleuren wel wat hebben. Het is overigens Piazza del Campo (foto 9).

1 - 7 of 7 Posts