SkyscraperCity banner

21 - 26 of 26 Posts

·
Registered
187 Posts
75 duizend tot een ton in guldens is ook niet bepaald arm. Ik mag als overgekwalificeerde starter hopen op een jaarbedrag wat van de 30 in de buurt komt.

kijk maar een naar wat vacatures, je moet alles kunnen tegenwoordig, en vooral niks kosten. Wat overigens recentelijk nog onderwerp van een redelijk geniale radiocommercial was. (CWI?)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ach ik snap t best, als je echt aan rust toe bent is zo'n boerderij natuurlijk ideaal. Dan heb ik het dus niet over n dorp wat andere hier in deze thread zeggen. Daar heb je natuurlijk ook overlast. Maar een boerderij, dat is echte rust ;)

btw: ik zou nooit de stad willen verlaten :colgate:

·
Registered
180 Posts
5 x 60.000 euro is 300.000 euro voor een maximale hypotheek

Hoe kun je in godsnaam een woonboerderij kopen als je minder dan 60.000 euro verdient.
Daarnaast denk ik dat de gemiddelde woonboerderij meer dan 400.000 euro opbrengt (of je moet ergens in delfzijl gaan wonen).

·
Hoogbouw terrorist
2,874 Posts
Delfzijl heeft geen woonboerderijen, volgens mij.

Maar idd.. met 300.000 kom je niet ver, zelfs op het platteland is dat te weinig voor een mooie woonboerderij. Of je moet wel heel handig zijn (ala Nico Swinkels) en veel, heel veel vrije tijd hebben.

·
yeah!!
215 Posts
Ik weet niet of ik de stad zou ooit verlaten, misschien als ik een ouwe bejaarde man ben. Dan wil ik wel weer graag naar mijn hometown Veghel verhuizen :rock: :)

·
-
3,475 Posts
"Jonge, rijke stedelingen zoeken rust op platteland"

Daar wordt je niet vrolijk van, want dit zijn de mensen voor wie het plattelandsleven ook rust in ruime zin in houdt. Dus zo min mogelijk trekkers, zo min mogelijk lawaai, ongeacht of het van de landbouw afkomstig is of dat het altijd zo was enz.

Emmen heeft eindelijk, na lange procedures, groen licht gekregen voor de bouw van een mega-bioscoop aan de rand van het centrum (mensen die er wel eens zijn geweest weten dat het centrum direct aansluit op het platteland). Het probleem was natuurlijk een gezin uit het westen, die aan de rand van Emmen op het platteland woont. Die personen beklaagden zich over mogelijke horizonvervuiling, iets waar je ook echt last van hebt als je 1400 meter verder op woont. Verder maakten zij zich druk over een verkeerstoename op de Frieslandroute, sowieso al een drukke weg...

Zulke dingen zijn geen uitzondering, veel bestemmingsplannen of mogelijkheden tot verandering in plattelandsregio's worden geblokkeerd door westerlingen die blijkbaar een verkeerd beeld van het landelijk leven hebben. Zij zijn geen aanwinst, om het maar even lullig uit te drukken. Dolle pret...:s

21 - 26 of 26 Posts