SkyscraperCity Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
1 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Allen,

Ik op wolkenkrabbers.nl een paar posts over de plannen van katendrecht. Deze waren echter uit 2002. Is inmiddels meer nieuws over alles wat er op Katendrecht gaat gebeuren.

Ik bven bijvoorbeeld erg benieuwd wat de plannen zijn voor het pakhuis Santos wat hier staat.

Kan iemand me verder helpen?

groeten,
Marc

35,468 Posts
Ik heb helaas geen idee. Santos is een erg mooi pand. Ik hoor niets meer over dat Chinese handelscentrum en ook die zelf laten ontwerpen woningen lopen niet echt goed. (volgens mij wordt er niet meer gebouwd).

SS de Rotterdam komt aan Katendrecht te liggen, misschien brengt dat verbetering. Een voetgangers/fietsbrug naar de kop van de Wilhelminapier zou de pier ook in 1 klap een stuk populairder maken denk ik.

·
Administrator
30,759 Posts
Santos zou onderdeel moeten worden van een European Chinese Center, aan de Maashaven zou een Maashaven Business Point moeten komen voor de binnenvaart, men verkoopt er zogenaamde vrije kavels en daaromheen staat een Parkkwartier gepland. Deze plannen zijn stuk voor stuk afgeblazen of uitgesteld, waar je je wel iets bij kunt voorstellen als je door die wijk fietst (lees: zeer armoedige stadsvernieuwing). Op de een of andere malle manier houden een paar betrokken partijen vol dat het ss Rotterdam op een toplokatie komt te liggen.

projectdinges said:
Ik op wolkenkrabbers.nl een paar posts over de plannen van katendrecht.
:?

1 - 5 of 5 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.