SkyscraperCity banner

1 - 20 of 36 Posts

·
tararam
7,571 Posts
Discussion Starter #1
przeklejam post safina z www.gkw.katowice.pl:

sporo smakowitych info, potwierdzających falę wznoszącą:

Rynek śląski posiada ogromny potencjał

Z byłym prezesem MTK i obecnym szefem Silesia Expo - nowy organizator targów w Katowicach - Robertem Białczykiem o śląskim rynku, współpracy z MTK i pomyśle na targi, rozmawia Sławomir Rapior

Kim jest prezes Silesii Expo, jakie są Pana doświadczenia w prowadzeniu imprez targowych?

Zajmuję się organizowaniem targów od roku 1995, gdy jako założyciel firmy Robexpo prowadziłem, w Warszawie, przedsięwzięcia o dość wszechstronnej tematyce. W ich gronie swoje miejsce miały zarówno Meeting Premiera, targi Racing Show, I targi Eroticon, jak i zebrania I Kościoła Lokalnego, na które przybywali misjonarze z całego świata. Poza tym Robexpo funkcjonował jako przedstawiciel targów düsseldrofskich. Byłem też przedstawicielem targów w Singapurze, Moskwie, czy Brnie. Przed powstaniem Silesii sprawowałem stanowisko prezesa zarządu Międzynarodowych Targów Katowickich.

Jak zaczęła się Pańska współpraca z Katowicami?

Trafiłem do Katowic za sprawą propozycji władz ExpoMedia Group, które wznosiły wówczas halę przy ul. Prądzyńskiego. Przyjąłem ofertę, gdyż zdawałem sobie sprawę z potencjału, jakim dysponował rynek śląski. Poza tym nie było tam żadnej konkurencji i, co ważne, MTK posiadają kilka pawilonów targowych, a w hali przy Bokserskiej było dość ciasno. Jak mi się wtedy zdawało, propozycja była bardzo korzystna. Niestety, moje przejście do Katowic nie było dobrym posunięciem dla mnie.

Dlaczego? Jak ocenia Pan pracę w MTK, dlaczego nie jest już Pan prezesem?