Helaas niet. Zou het persoonlijk niet erg vinden om een stad als Tokyo op Europees grondgebied te hebben liggen!
Helaas niet. Zou het persoonlijk niet erg vinden om een stad als Tokyo op Europees grondgebied te hebben liggen!8. Dit is niet Tokio, Sado
Ik denk niet dat HB010's opmerking een kwestie van smaak is, maar simpelweg een goede conclusie die vele met hem zullen trekken (ik ook). Dat plaatje van de blauwe citroen voegt volgens mij helemaal niets toe aan deze serie! Ik speel ook heel vaak met photoshop, maar laat zulke dingen dan wel achterwege in de uiteindelijke series als deze experimenten voor de rest eigenlijk gewoon beeldschermvervuilend zijn!^^ ...Het is natuurlijk een kwestie van smaak...
Klinkt bekend, bij ons moest alleen de telefooncel het ontgelden...Ah, Salou! Alhoewel ik het een verschrikkelijke plaats vind, is het wel leuk om er eens foto's van te zien. Zeker omdat ik hier in een puberale bevlieging ook eens een week ben geweest. Een week waar ik me niet zo veel meer van (wil) herinner(ren), behalve dat de ETA het nodig vond een autobom naast ons appartementencomplex te plaatsen en die tijdens het ontmantelen af ging.