Skyscraper City Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Funk me
807 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Uit nieuwsgierigheid ben ik es gaan kijken op niet zo bekende forums zoals Ukrain en polen, landen die bij ons niet onmiddelijk aan knappe architectuur doen denken en zeker niet aan rijkdom of grote ambitieuze projecten

ZO ben ik dit enorme project gestoten in Kyiv in oekrainie een land waar nog een groot deel van de bevolking onder de armoede grens leeft.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=283956&page=1

Dit is een enorm project, zeer futuristich , ik kon het maar amper geloven :runaway:

Dubai, panama watch out here's Kyiv !!!!!!

Pfff en wij hier in Belgie met onze miserige torentjes, wij zijn al blij met een blokkedoos van 60 meter :sly: :uh:

·
Registered
647 Posts
Mwé!

Ca ne sont que des projets, que des plans, etc... non?

J'ai aussi vu dans les threads sur SSC consacrés aux pays baltes le même genre de projets gigantesques. Je reste septique quand même. Certes l'ambition et le potentiel y sont et les plans également, mais j'attends de voir dans 10 ans qu'est ce qui aura été réellement réalisé de tout ça.

·
Funk me
807 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Ja ik stond er ook sceptisch tegenover maar men is al aan een paar torens begonnen zeiden ze op het forum. Tja als het er zou komen amaai, opeens hebben die nen enorme boost maar het blijft bizar he natuurlijk

·
Registered
12,507 Posts
Het lijkt net een samengeraapte afbeelding van verschillende reeds bestaande skylines. Origineel kun je dat niet echt noemen. Verder denk ik dat dit één grote hoax is. Er is nergens iets over te vinden. Misschien zijn deze afbeeldingen gewoon het resultaat van een forummember die zich even verveelde.

·
Funk me
807 Posts
Discussion Starter · #8 ·
ja maar dat werd duidelijk als een test naar buiten gebracht.
Hier is er weldegelijk spraken van het te bouwen

·
Registered
25 Posts
In veel van die landen kunnen zaken die in Belgie niet meer mogenlijk zijn nl door bouwvoorschriften, milieu-effecten rapport e.d. het geld hoeft niet noodzakelijk uit Oekraïne te komen net zo min als de kennis, iemand met grootheids waanzin is voldoende.

Jan

1 - 10 of 10 Posts