SkyscraperCity Forum banner

Kleine sfeerimpressie Middelburg s'avonds

1417 Views 10 Replies 7 Participants Last post by  Per
Kleine sfeerimpressie, Middelburg in het donker

Had van mijn werk een etentje in Middelburg. Ben daarna nog even de stad in gegaan voor een korte sfeerimpressie van de mooiste stad (imo) van Zeeland.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
See less See more
14
1 - 11 of 11 Posts
je heb zo te zien een goeie camera die van mijn kan dat niet in het donker
Een sony Alpha 300, liep daar met statief en al door die straatjes heen. Wel leuke gesprekken gehad met een aantal bewoners. Aardige mensen daar in Middelburg. :) Vroegen direct of ik een professioneel fotograaf was :lol:
foto 2 is werkelijk schitterend!

Ook cool dat je soms een interieur van een huis hebt gefotografeerd. Die verleiding heb ik ook vaak..
Een sony Alpha 300, liep daar met statief en al door die straatjes heen. Wel leuke gesprekken gehad met een aantal bewoners. Aardige mensen daar in Middelburg. :) Vroegen direct of ik een professioneel fotograaf was :lol:
Om een praatje hoef je er nooit verlegen te zitten idd :)

Mooie fotoserie!!
Mooie foto's! Als geboren en getogen Middelburger gaf het me een nieuwe kijk op de Lange Jan. Het is toch wel een heel karakteristieke kerktoren. Dank je voor dat nieuwe inzicht!
Hey graag gedaan jongens :) Het is gewoon een ontzettend fotogenieke stad. Alleen jammer dat ik de volgende ochtend weer vroeg op moest en ook nog naar Rotterdam terug moest rijden.

@ Niyyu

ik heb die neiging ook hoor om foto's te maken van een interieur te maken... had het denk ik niet gedaan als er iemand in de kamer was geweest. Nu leek het net een stil leven, zo mooi dat het was.

@ Per
Ben blij dat ik je positief heb laten terugdenken aan Middelburg. De Lange Jan is idd een wonderschone toren. En nieuwe inkijken? Dat weet ik niet... liep er omheen en als ik een mooie hoek zag nam ik hem daar op de foto. :) Maar bedankt voor de complimenten. :)
Vlissingen ziet er veel en veeeeeeel stedelijker uit.
Ik ken beide steden niet maar Middelburg komt mij een stuk mooier gezelliger over dan Vlissingen. Dan kunnen er wel een paar torens staan...
Ow... het hangt er denk ik vanaf wat je stedelijker vind. Middelburg heeft echt een zeer indrukwekkend centrum. Doet een beetje denken aan Londen in de tijd van Charles Dickens. Grote statige herenhuizen, kleine straten, mooie parken, ingang kelder aan de straatzijde voor de opslag van kolen.

Vlissingen is waarschijnlijk stedelijker in de zin van hoogbouw, meer allochtonen en grootstedelijke problematiek. :)
^^
Tja, vergelijkingen tussen Middelburg en Vlissingen zijn er altijd al geweest, waarschijnlijk omdat ze zo dicht bij elkaar liggen. Ook sommige inwoners proberen zich daarmee te profileren. IMO vullen ze elkaar prima aan en functioneren ze als 1 stedelijk gebied.
1 - 11 of 11 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.