SkyscraperCity Forum banner

[Konstancin-Jeziorna] nie tylko Konstancin

44355 Views 213 Replies 12 Participants Last post by  zyclunt
6
Konstancin-Jeziorna to niespełna dwudziestotysięczne miasteczko na Mazowszu. Znane jest m.in. z tężni solankowej i zabytkowych willi w Konstancinie. Ale, jak w tytule wątku miasto to nie tylko Konstancin. A jak nie Konstancin to co zobaczymy w tym wątku?
1. Na pewno zobaczymy Jeziornę. Tą nową i tą trochę starszą

2. Zobaczymy również osiedle robotnicze w Mirkowie i pozostałości papierni.

3. Odwiedzimy także osiedle Grapa, a jak osiedle to muszą być też garaże.

4. Nie może też zabraknąć Skolimowa. Zarówno willi w części letniskowej jak i jego starszej części z dworem.

5. Czasem opuścimy miasto, aby podziwiać okoliczne krajobrazy.

6. Po drodze zahaczymy o pobliskie wsie m.in. Słomczyn

Ale i sam Konstancin będzie się tu czasem pojawiał.

Co do samych zdjęć to jestem amatorem do tego stopnia, że nie mam własnego aparatu. Dlatego część zdjęć będzie jakości komórkowej. Zdjęcia pochodzą z kilku ostatnich lat.
Wszelkie komentarze, rady i słowa krytyki mile widziane.
See less See more
  • Like
Reactions: 5
1 - 20 of 214 Posts
Poznawanie Polski - edycja któraś tam ;) - rozpoczęta!
Zapowiada się fajnie :) Będę zaglądać.

Co do samych zdjęć to jestem amatorem do tego stopnia, że nie mam własnego aparatu. Dlatego część zdjęć będzie jakości komórkowej.
Kadry w każdym razie bardzo dobre.
Co do samych zdjęć to jestem amatorem do tego stopnia, że nie mam własnego aparatu. Dlatego część zdjęć będzie jakości komórkowej
Nie pękaj i bierz na raty - te piękne wille w Konstancinie to też na kredyt! ;)
  • Like
Reactions: 2
5
Nie pękaj i bierz na raty - te piękne wille w Konstancinie to też na kredyt! ;)
W Konstancinie jest parę willi których właściciele przeinwestowali i teraz straszą opuszczone budowy, nie chciałbym iść w ich ślady.
Kadry w każdym razie bardzo dobre.