Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 49 Posts

·
Registered
4,042 Posts
Dus je hebt een rondje om het station gelopen en bent toen weer terug gegaan? Vandaar dat je zo snel terug bent ;)

·
Registered
9,298 Posts
Discussion Starter · #3 · (Edited)
Mijn hotel, het Marriot, lag mooi aan het water. Hier volgen wat uitzichten vanaf het terras.

4

5

Deze foto's heb ik vanaf de negende etage genomen, de etage waarop ik mijn kamer had.

6

7

·
Registered
9,298 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Dus je hebt een rondje om het station gelopen en bent toen weer terug gegaan? Vandaar dat je zo snel terug bent ;)
Ja, ik wist dat ik genoeg had gezien toen ik het station uit kwam gewandeld. Biertje gedronken :cheers: en meteen weer naar huis gegaan.

·
Registered
9,298 Posts
Discussion Starter · #9 · (Edited)
De winkelroute door Kopenhagen, genaamd de Stroget.

Waar wijst de rode pijl naar?

14

Wie is die man in het zwart???

15

16

·
Mapmaker
2,453 Posts
'De achterkant van het station', dat is wel de in Denemarken zeer beroemde Istedgade.

Dat is daar waar de sexshops, toplessbars, 'massageklinieken' en straathoertjes zijn. Het is dus 'de Wallen' voor kopenhagen!! Voor een ieder die echter wel eens in een nederlandse provinciestad is geweest stelt dat dus niks voor. Begrijpelijkerwijs dus ook niet voor Ikops;)

·
Registered
9,298 Posts
Discussion Starter · #11 ·
'De achterkant van het station', dat is wel de in Denemarken zeer beroemde Istedgade.

Dat is daar waar de sexshops, toplessbars, 'massageklinieken' en straathoertjes zijn. Het is dus 'de Wallen' voor kopenhagen!! Voor een ieder die echter wel eens in een nederlandse provinciestad is geweest stelt dat dus niks voor. Begrijpelijkerwijs dus ook niet voor Ikops;)
Dat stelt inderdaad helemaal niks voor, twee of drie sekswinkeltjes als ik ze goed heb geteld. De gemiddelde Nederlander heeft meer in huis. Verder voornamelijk hotels en cafe'tjes. Best een gezellig buurtje eigenlijk, maar niks rossigs aan.

Als ik vragen mag, hoe ben je eigenlijk in Aalborg terecht gekomen?

·
Registered
1,694 Posts
Dat stelt inderdaad helemaal niks voor, twee of drie sekswinkeltjes als ik ze goed heb geteld. De gemiddelde Nederlander heeft meer in huis.
ooo ik weet niet wat jij allemaal doed:nuts::nuts: maar ik heb niet echt seks speltjes thuis lechen
of verkopen ze er alleen condoms

·
Member
4,560 Posts
Favo: #1. Waarom telkens een paar foto's in één posting? Met opsparen en dan alles in één keer posten (maar niet honderden tegelijk natuurlijk) plezier je meer kijkers. Tip: Nummer de foto's zodat anderen er naar kunnen verwijzen. Op naar het vervolg!

·
Registered
1,881 Posts
Leuke stad. Jammer genoeg ben ik er nog nooit geweerst. Het Radisson hotel op foto 3 in serie 2 lijkt sprekend op het radisson in Hamburg. Heb je nog de silo´s bezocht, die door MVRDV tot woongebouwen zijn omgebouwd ?

·
Mapmaker
2,453 Posts
Als ik vragen mag, hoe ben je eigenlijk in Aalborg terecht gekomen?
Met de auto....

En waarom? Ik ontmoette in Agde, Frankrijk een serveerster en die kreeg een goede baan in Aalborg. En ik was wel toe aan een nieuwe uitdaging.

1 - 20 of 49 Posts