SkyscraperCity banner
1 - 20 of 364 Posts

·
Everything is real
Joined
·
5,125 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Kompleks mieszkaniowy zlokalizowany u zbiegu ulic Kijowska i Kazimierza Wielkiego.W skład kompleksu budynków wejdzie 17-piętrowy wieżowiec, położony przy zbiegu ulic, oraz dwa segmenty 5-piętrowe, przy ul. Kazimierza Wielkigo i Alei Kijowskiej. Łącznie znajdzie się tam 113 mieszkań :cheers:
Rendery:


Pierwsze foty :)


 

·
Registered
Joined
·
4,992 Posts
wieżowcem nazywamy budynek powyżej 55m pktu konstrukcyjnego (w Polsce)
tak reasumując, ile jest zatem wieżowców istniejących i budowanych w Krk ?

ołówek, błękitny, szkleletor, salwator tower, ten ukośny 17p z dziurą na rogu, i ten, coś jeszcze ?
 

·
...
Joined
·
12,159 Posts
^^We Wrocławiu jest kredka ;)
a sam wieżowiec nie wygląda źle, ale przydałaby się mapka sytuacyjna i więcej renderów
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
wow ale sie ciesze a juz myslałem ze tego nigdy niezbuduja , bo jak zawsze jakies babcie stare i radni chcieli zablokowac budowe . ale na szczescie wygralismy . juppi. !! kolejny fajny "wieżowiec" mamy . szkoda ze taki mały ale zawsze coś ;)
 

·
Registered
Joined
·
15,896 Posts
we Wrocławiu jest i Ołówek i Kredka ;)

co do tego budynku to az dziw bierze ze konserwator sie zgodził hehe chociaz patrząc na sasiedztwo to wiem dlaczego.
 

·
Registered
Joined
·
775 Posts
Mapa pogladowa (na szybko)





dla przypomnienia Biprostal ma ok 55m ,stad pozwolenie na rownie wysoki budynek w okolicy.
 

·
Registered
Joined
·
4,707 Posts
Wieżowiec ma mieć 65m Wysokości, fajnie że Bibprostal będzie miał w końcu toważysza, przydało by się jeszcze coś podobnej wysokości w tej okolicy


A tu jeszcze jeden render
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
ja sie niemoge doczekac kiedy zbuduja pierwsze pietro! :cheers:
 

·
Registered
Joined
·
3,507 Posts
no ta budowa to caly naroznik (kaz. wielkiego - kijowska), a wiezowiec to tak naprawde tylko czesc.

XBIZTZT --> tez sie nie mozemy doczekac, ale plizz wrzuc na luz bo ci zylka peknie zaraz.
 
1 - 20 of 364 Posts
Top