De hoogte is goed, maar hij staat helemaal op de verkeerde plek. Hij past daar gewoon niet. In plaats van aan de noordelijke stadsrand hoort deze in het centrum thuis.
Ik hou dan wel van hoogbouw, maar deze komt bij mij in het rijtje van horizonvervuiling. Wat een gedrocht.
ik vind het niet erg waar het staat. Er komt daar straks een nieuwe woonwijk meet wat hogere gebouwen te staan, en dan zal het beter passen. De reden dat het daar staat is volgends mij dat de snelweg daar makkelijk bereikbaar is.
En, messcien ben ik raar, maar ik vind sommige torens zoals deze juist mooi als ze de enige zijn in de omgeving......het is een sort kunst, vind ik
Anonieme toren in een weinig inspirerende omgeving. Ik gok er maar op dat er binnenkort meer ontwikkelingen komen rond deze toren, 6.5. Naar boven afgerond is dus een 7.
Mooie toren, maar zo hoog is niet nodig in Apeldoorn daar is ruimte zat. Ik heb gehoord dat er maar 40 mensen per verdieping werken. Van mij had ie wat lager en breder gemogen.......
Nee ff serieus, hij had wel wat hoger en slanker gemogen. Dan werken er mischien per verdieping wat minder mensen gewerkt (schijnt belangrijk te zijn), maar heb je wel een mooie slanke toren. De omgeving suckt trouwens ass. Verder een mooie toren. Inpakken en verplaatsen naar een stedelijke omgeving zou mooi zijn
Alleraardigst ontwerp voor een snelwegtoren, mooi aan de rand laten staan. In het centrum zou het een lelijk dikkertje worden, tenzij er veel torens omheen staan.
ach joh, als je met 150 per uur op de A50 rijdt en eens naar links kijkt bij Apeldoorn ziet het er best leuk uit, alleen verderop bij Zwolle staat een vele mooiere maar daarna is tot Groningen niets meer te zien
De toren ziet er onder verschillende omstandigheden verschillend uit. Waarschijnlijk dankzij de lambrisering en de lage zon die er 's avonds op kan schijnen.
Er is onlangs besloten een woontoren (architect Jo Crepain) te bouwen in de bestaande woonwijk naast La Tour.
Verder komt er een flinke woonwijk met industrieterrein naast de A50 dus het uitzicht wordt veel leuker (tenzij er een geluidswal komt natuurlijk).
http://www.nieuwbouwinapeldoorn.nl
Dit is een goede site van de gemeente met veel bouwprojecten (die verschijnen in het menu aan de linkerzijde)
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!