SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 51 Posts

·
Administrator
30,583 Posts
Met dank aan: Lichtstad

UPC•NL

Bij deze fotowedstrijd is het de bedoeling dat je foto's plaatst die je zelf gemaakt hebt in Nederland of België. Voor foto's die buiten dit criterium vallen verwijs ik je door naar het 'normale' UPC, te vinden via de indexpagina van SkyscraperCity. De regels voor het inzenden van een foto moet verder zijn dat je enkel 'stedelijke/urban' foto's inzendt, het is immers een UPC, een Urban Photo Contest.

HET INZENDEN VAN EEN FOTO

Heel simpel:

1) Start een nieuwe thread via de
knop.

2) Host je foto op internet. Voor informatie over het hosten van afbeeldingen, zie de algemene readme van SkyscraperCity.

3) Maak ook een poll aan! Dit kan door het vakje voor de tekst Yes, post a poll with this thread aan te vinken. In het vakje naast Number of poll options: kies je '10'. In het menu wat hier op volgt vul je je poll opties in. Dit moet zijn, van boven naar onder: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Je kan als je wilt onderaan 'make poll public' aanvinken, hierdoor kan iedereen zien wie waarop gestemd heeft.

4) En zie je inzending verschijnen in het Fotowedstrijd subforum!

SUCCES!

·
Rotterdam mijn Wereldstad
1,376 Posts
Ik had het vage vermoeden al iets eerder. Het loopt niet echt lekker, maar dat kan ook komen omdat er een te lange tijd steeds tussen zit. Dan zakt de motivatie steeds erg en kijkt er niemand meer.

Een thema van 1 week lijkt me nog steeds beter werken. Lichtstad wilde ook eventueel meehelpen om het up to date te houden. Het idee van een upc is iig wel heel leuk.

·
First Lady HHF
994 Posts
Voigens mij sterft deze UPC een langzame dood, als je het onderwerp sneller wijzigt komen er volgens mij bijna helemaal geen reacties meer. De vertraging levert juist nog wat extra fotootjes op.

·
UP's and Downsss
2,355 Posts
^^Ben ik met je eens. De opzet van wekelijks of tweewekelijks een ander thema te benoemen, lijkt door de vakantieperiode in het slop te zijn geraakt.
Wil je ons nog een kans geven Jan? Zeg tot eind september?
Anders misschien een polletje, om de interesse te peilen?

·
pazfoto.nl
867 Posts
Het onderwerp "Vakantie" in combinatie met dat de foto uit Nederland moet komen zal voor veel mensen ook als een drempel gewerkt hebben.

Het zou eigelijk ook met een oog-opslag duidelijk moeten zijn wat het onderwerp is, wanneer dit ingaat en voor wanneer de laatste foto geplaats mag worden.
Op dit moment moet je verschillende threads door om er achter te komen.
Mensen(waar onder ik) plaatsen nu waarschijnlijk geen foto aangezien elk moment de ronde kan sluiten.

UPC-NL moet nog een kans krijgen!!

·
Banned
1,387 Posts
Sorry, I didn't know that the winner has to announce the new topic of the NL-UPC...
Well, let's take:

Dutch Old Towns (no modern buildings etc.)

I haven't found the dutch word for "Old Town", maybe something like "Oude Stad" ?

:)

·
UP's and Downsss
2,355 Posts
I'am afraid we all are a bit lost here. This initiative was started just before the holidays. The theme "Vakantie" was prolonged over and over again, so most of us, didn't bother, not because of lack of interest but maybe as a reaction to the absence of our photographers on vacation.
Question: Jan, is the new topic now Dutch old towns, as Inlandsvagen has suggested??

·
Urbanist
3,355 Posts
Wanneer komt er keer een stemronde voor dit thema? Duurt mij wel beetje te lang.

1 - 20 of 51 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.