SkyscraperCity Forum banner
21 - 40 of 51 Posts

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Vanaf 11 september loopt 't al. Tijd voor een nieuwe, lijkt me. Er zijn best wel wat inzendingen dus over de kwantiteit hoeven we nu ook niet te zeuren. Oh, voor degene die niet alles zien: als je niet ingelogt bent zie je er maar een stuk of 10, als je wel ingelogd bent zie je ze allemaal.

·
Urbanist
3,355 Posts
Klopt, die van mij zijn ook allemaal weg. We beginnen gewoon aan nieuwe serie? Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

·
hemelschraper
2,032 Posts
Als iedereen zijn verdwenen foto's simpelweg opnieuw plaatst, dan is het probleem toch opgelost?

·
UP's and Downsss
2,355 Posts
^^De foto's zijn niet verdwenen, gewoon thread historie instellen. Maar ik geloof niet dat Jan hier nog werk van gaat maken :eek:hno:
Maar meteen de vraag stellen dan: Jan, wil je nog doorgaan met UPC-NL?

·
Urbanist
3,355 Posts
^^Harrewar heeft gelijk, threadhistory even anders instellen en ze zijn weer te vinden. Ik heb er ook niet veel vertrouwen in Harrewar, maarja we kunnen het op zijn minst vragen ja :)

·
Banned
3,985 Posts
misschien is het een leuker idee, als bijv. andere mensen foto's gaan nomineren die ze tegen komen op het dutch foto forum. Dat iedere persoon per week 1 foto mag nomineren, daarna de 10(bijv) meest genomineerde foto's in een poll komen en daarop gestemd kan worden. Iets in die richting, dat maakt het misschien spannender en zorgt er voor dat meer mensen mee gaan doen aan de nl upc.

·
UP's and Downsss
2,355 Posts
misschien is het een leuker idee, als bijv. andere mensen foto's gaan nomineren die ze tegen komen op het dutch foto forum. Dat iedere persoon per week 1 foto mag nomineren, daarna de 10(bijv) meest genomineerde foto's in een poll komen en daarop gestemd kan worden. Iets in die richting, dat maakt het misschien spannender en zorgt er voor dat meer mensen mee gaan doen aan de nl upc.
Wellicht goed bedoeld, maar helaas, ik snap geen klote van je bedoelingen. Wat bedoel je met "andere mensen" ?

·
hemelschraper
2,032 Posts
Het zou misschien beter zijn als we geen wekelijkse thema's meer hebben, maar gewoon de mooiste foto's van stedelijk Nederland & Vlaanderen plaatsen.

·
Urbanist
3,355 Posts
Ik snap ook echt niet wat je bedoeld? Bedoel je dat we geen "eigen" fotos meer in moeten zenden? Dat is, naar mijn idee, nou juist het leukste aan de UPC.

·
hemelschraper
2,032 Posts
^Apollyon heeft de vorige wedstrijd gewonnen, dus zij mag het thema bepalen, tenzij we het thema droppen natuurlijk.

·
Cosa dire cosa fare
3,437 Posts
Hm ik lees Apollyons post nu, net na mijn inzending. Maar aangezien de andere inzendingen er niet echt verpauperd uit zien, en Lichtstads foto voor het plaatsen van haar thema ingezonden is zal dat wel geen kwaad kunnen vermoed ik.

·
UP's and Downsss
2,355 Posts
UPC.NL (aftiteling: wekelijkse fotowedstrijd, nee dus.) :eek:hno:

Mooi dat er nog volhouders aanwezig zijn om te plaatsen, maar eigenlijk is de geringe reactie van de juryleden niet erg bemoedigend; heeft misschien met "het eens in de paar maanden" van het afronden der competitie te maken?

21 - 40 of 51 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.