Wellicht goed bedoeld, maar helaas, ik snap geen klote van je bedoelingen. Wat bedoel je met "andere mensen" ?misschien is het een leuker idee, als bijv. andere mensen foto's gaan nomineren die ze tegen komen op het dutch foto forum. Dat iedere persoon per week 1 foto mag nomineren, daarna de 10(bijv) meest genomineerde foto's in een poll komen en daarop gestemd kan worden. Iets in die richting, dat maakt het misschien spannender en zorgt er voor dat meer mensen mee gaan doen aan de nl upc.
Ik snap ook echt niet wat je bedoeld? Bedoel je dat we geen "eigen" fotos meer in moeten zenden? Dat is, naar mijn idee, nou juist het leukste aan de UPC.misschien is het een leuker idee, als bijv. andere mensen foto's gaan nomineren die ze tegen komen op het dutch foto forum. Dat iedere persoon per week 1 foto mag nomineren, daarna de 10(bijv) meest genomineerde foto's in een poll komen en daarop gestemd kan worden. Iets in die richting, dat maakt het misschien spannender en zorgt er voor dat meer mensen mee gaan doen aan de nl upc.