SkyscraperCity banner

241 - 250 of 250 Posts

·
Bas
13,673 Posts
Bij architektenbureau Glas wordt nog steeds gebouwd aan het nieuwe eigen onderkomen. Er zit nu een glazen punt op die molenkoepel, niet om aan te zien. Als het architektenbureau er daadwerkelijk in trekt, is dit het zoveelste staaltje onvermogen om iets fatsoenlijks neer te zetten, realiteit geworden. Maar goed, van mijn part verhuren ze dat pand aan Schlecker, zo`n winkel zou daar uitstekend passen.

·
Bas
13,673 Posts
Update 18-07-09, 20.00 uur.

Vanavond weer vele updates in de stad gemaakt. Bij het nieuwe WTC-Expo Hotel branden de lichtjes al in de panoramazaal op de bovenverdieping, maar er staat nog wel een rolsteiger daar binnen. Eind juli moet de toko open, en het gaat er daadwerkelijk op lijken, dat ze de opleveringsdatum halen.

·
Registered
3,834 Posts
Ik was ook op Ameland, maar heb Achmea niet gezien. Zal binnenkort eens opletten. Bij de pier kun je 'n niet zien, of wel?

Mooie foto!

·
Bas
13,673 Posts
Ameland.

Nee, maar ergens op de dijk bij/ten zuiden van Hollum heb je het beste zicht op Leeuwarden. En vanaf de vuurtoren in dat dorp is de skyline natuurlijk helemaal compleet. WTC hotel, Vitens, ING, Avèro, Achmea en de Bonifatiustoren, zijn dan allemaal op één rij zichtbaar.
Leuke foto, Dommeltje!

·
Bas
13,673 Posts
Open Dag WTC Expo Hotel uitgesteld.

Halverwege september kregen alle Leeuwarders het inmiddels bekende `Zaailand`- krantje in de brievenbus. Hierin een aantal artikelen over het nieuwe WTC-Expo Hotel met ergens de mededeling dat alle inwoners zouden zijn uitgenodigd voor een Open Dag op 26 september. Een groot toeval dat medeforumer Galgelapper daar gisterochtend voorbij reed en geen enkele activiteit buiten waarnam. Hij is gaan vragen bij de receptie en daar kreeg hij te horen dat de Open Dag naar een latere datum is uitgesteld. Vanwege een te magere personele bezetting. Daar ga je dan!

Gelukkig hoefde ik gisteren dus de fietstocht naar de andere kant van Leeuwarden niet te beginnen, dat scheelde veel tijd. Ben lekker wezen `Lidlelen`, zoals dat hier heet. Goed, nu vraag ik mij af, komt er dan nog een Open Dag bij het WTC Expo Hotel. Want om nu met een date(d)-girl een middag in de bovenzaal van het restaurant `The Globe` te gaan eten, dat hoeft van mijn nu ook weer niet voor het maken van enkele skyline-foto`s. Ondertussen vragen wij ons af, of er ook gewoon koffie met appelgebak te halen is. Dan gaan we er deze week wel even heen naar die panoramazaal om een paar foto`s te maken. Dan maken we er onze eigen open dag van!

Ondertussen maakt het WTC-Expo Hotel al weer aardig deel uit van de 2e skyline :lol: van Leeuwarden:

Foto: Gorrit.

241 - 250 of 250 Posts